Nieuwe aanwinst binnen..............een A-4tje

Vandaag binnen, de Avier automatic, een huismerk van het Amerikaanse Bernard Watch Co.

Een dress van wat groter formaat, mijn 1e tonneau kast.
Aan de foto’s is te zien dat-ie best groot op mijn pols van 19cm.

ETA 2824, saffier venster, zichtvenster achterzijde, mooie band met solide bandaanzetten, geborsteld en gepolijste accenten.

De wijzers en uuraanduidingen wisselen van kleur naar blauw onder een bepaalde lichtinval, dit zie je duidelijk op de foto’s, vandaag geschoten.

Heel mooi en stijlvol, Rinus! Gefeliciteerd, weer eens wat anders,

Eric

Heel ander soort horloge. Ziet er leuk uit.(tu)

Ik kan hem niet lelijk vinden. Inderdaad wel wat groot voor zo’n klassieke uitstraling. Maar absoluut een beauty

kan soms echt niet typen

Toch wel geïnspireerd door Franck Muller maar desondanks een leuk afgewerkt horloge zo op het eerste gezicht!

De band vindt ik wat grof voor zo’n type horloge. Verder doet het horloge me denken aan Franck Müller, succes met het dragen.

Het ontwerp van de cijfers = Frank M. Jammer dat het merk ook zo groot op de wijzerplaat staat. Helaas, geen geslaagde look alike wat mij betreft.

Ziets er erg mooi uit. Had wel van het merk gehoord, maar geen idee van de herkomst. Weer wat geleerd.:slight_smile:

Enigszins of-topic: Ik neem aan, dat deze aankoop geen compensatie is voor de Oris Classic Pointer Date op TZ-UK, die ik voor je neus heb weggekaapt!:smiley:

Han R Schreef:

Ziets er erg mooi uit. Had wel van het merk
gehoord, maar geen idee van de herkomst. Weer wat
geleerd.:slight_smile:

Enigszins of-topic: Ik neem aan, dat deze aankoop
geen compensatie is voor de Oris Classic Pointer
Date op TZ-UK, die ik voor je neus heb
weggekaapt!:smiley:

Nu was ik daar redelijk overheen en had het verwerkt, dacht ik. Bedankt!:frowning:

Mooi Rinus, benieuwd of je aan de tonneau kastvorm kan wennen :)?

Proficiat