Nieuwe aanwinst: Black Monster

Ook ik heb er eentje gekocht. Eens proberen hoe het bevalt. Ik wilde toch al iets met stalen band voor de zomer, en deze vond ik wel mooi. Kwaliteit van kast + bezel en band voelt echt heel goed aan. Ik heb 'm gloednieuw met box, garantie en handleiding, dus dat is wel mooi.

Afgelopen woensdag is 'ie in Singapore op de post gegaan, vandaag had ik 'm in huis. Redelijk snel dus!

(Hij wordt al steeds leuker ;))

gefeliciteerd, is een hele fijne klok, heb hem vandaag ook weer om.

Gefeliciteerd en welkom bij de club! :wink:

Prachtig horloge, zelf draag ik haast niet anders meer.
Gefeliciteerd (tu)

Ik heb er 's een review over geschreven (zoek maar even). Heeft mijn waardering voor Seiko als merk aanzienlijk doen stijgen. Ik draag 'm vaker dan mijn Omega’s, Orissen etc., en heb 'm nu ook om.

Bij heel veel horloges krijg je na een tijdje dragen toch iets van “ja, dit-of-dat hadden ze net even anders moeten doen”. Dat heb ik bij het Black Monster nog niet gehad. Ook ten opzichte van andere Seiko’s vind ik het Black Monster uitstekend gelukt.

Ik heb nog steeds bewondering voor het ontwerp en de degelijke uitvoering. Doe 'm om - en doe 'm de komende 20 jaar (d.w.z. als je tijd van leven hebt) niet meer af…

Gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Zelf vind ik hem wat aan de groffe kant, maar een monster is het wel.
Ik draag zelf vaak een Seiko 5, sinds de afgelopen rikketik.

Groeten, Tom V.

Prima keus, daar krijg je geen spijt van… Ik spreek uit ervaring, ik heb er inmiddels 3…

Van harte! Mooie aanwist!
Ik heb er inmiddels ook een in mijn bezit :slight_smile:
Hoe draag je de band? Redelijk los of strak aan de pols?
En hoe dragen andere forumleden dit monster?

Allereerst bedankt voor jullie reacties! Hij draagt echt heel fijn. En zo te horen vinden die heren die er eentje bezitten dat ook.

@j.haringsma: Er lijkt inderdaad overal aan gedacht te zijn. De afwerking is erg goed, de bezel maakt het helemaal af. Ik heb alleen nog een vraagje over de band, wat me opviel tijdens dat ik aan het inkorten was. Ik zal morgen even een fotootje maken.

@basl: ik draag 'm redelijk strak, dat vind ik fijn. Anders gaat het horloge zo bewegen en dat vind ik niet fijn.

Verder wil ook even nog Lucien en Jaap-Wim bedanken omdat ze me een handje hielpen met PayPal!

Gefeliciteerd! En ook ik moet zeggen dat ik niet vaak meer een ander horloge om heb… Wellicht verandert dat wanneer ik de seiko atlas binnen heb…

Mick

Gefeliciteerd met je aanwinst Coen!

Ik heb er zelf sinds vorige week een. Ook een Black Monster met een ruime metalen ‘Watchadoo’ band. Die werd er op aanvraag bijgeleverd door Monsterwatches.nl. Je moet eens op die site kijken. Je vindt er een uitgebreide beschrijving van het uurwerk en de productiemethode.

Vreemd genoeg draag ik hem al de hele week terwijl ik gewend ben om veel te wisselen.
Ik kan er ook niet afblijven, zit er steeds mee te spelen. Het is een virus!!

Gefeliciteerd met je aanwinst Coen!

Ik heb er zelf sinds vorige week een. Ook een Black Monster met een ruime metalen ‘Watchadoo’ band. Die werd er op aanvraag bijgeleverd door Monsterwatches.nl. Je moet eens op die site kijken. Je vindt er een uitgebreide beschrijving van het uurwerk en de productiemethode.

Vreemd genoeg draag ik hem al de hele week terwijl ik gewend ben om veel te wisselen.
Ik kan er ook niet afblijven, zit er steeds mee te spelen. Het is een virus!!

Groet
GEJO

van harte met je nieuwe aanwinst …