Nieuwe aanwinst...bling bling alert!

Na twee dagen (!) kreeg ik deze vanuit New York binnen. Sommigen zullen hem te veel goud vinden maar zo nu en dan moet dit kunnen. Mooie Day-date van Orient. Mijn eerste Orient omdat mijn Deep Mako helaas bij de post verdwenen is. Zodra ik daar het geld van terug heb ga ik natuurlijk weer op jacht maar met deze ben ik vandaag erg blij.

Hoe ziet je verzameling er inmiddels uit? Je post zo regelmatig een nieuwe aanwinst dat die inmiddels toch omvangrijk zal zijn!

Gefeliciteerd met deze Orilex:slight_smile: Veel draag- en kijkplezier!

Mijn beste,

Ik sluit me bij de twee vorige posten aan. Alleszins niet gemakshalve.
Doch ben ook ik benieuwd naar jou collectie in vol ornaat en wens ik jou natuurlijk veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze uitblinkende ’Orilex’

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Mijn verzameling kent ook een hoog verloop. Veel horloges zijn weer doorverkocht. Ik zal binnenkort wel een overzichtje maken van de “blijvers”.

Hij lijkt inderdaad op een Rolex. Sterker nog het is een exacte kopie van de klassieke day-date. Die lag net even boven mijn budget. :wink:
En Orient maakt gewoon mooie degelijke horloges. Die kon ik dus niet laten schieten. :smiley:

Gelijk heb je, het is een leuk ding.

Niet zo mijn smaak, maar dat hoeft ook niet. Desalniettemin een strakke klok! En met Orient is uiteraard niets mis! (tu)

Vind hem zeker mooi.
Ook leuk book, kill everyone :D.
Gekocht met je pokerwinst?

Nee gewonnen met een prijsvraag. Erg goed boek hoor. Het horloge is wel gefinancierd door mijn pokerwinst. :wink:

Best wel mooi, met die blauwe dial. Hoe loopt het uurwerk?

Als een zonnetje. Orient is dochtermaatschappij van Seiko dus dan zit dat wel goed.

Mooi hoor Dreski,

Die band is voor mij een beetje teveel van het goede, maar ik denk dattie aan de pokertafel niet zal misstaan :wink:

Groeten,

Martin

Mooie aanwinst, de klok vind ik prachtig, de combinatie met band minder. Ietsje teveel van het goede.

Desondanks heel veel plezier er mee.