Nieuwe Aanwinst šŸ˜Š

Het einde van het jaar is daar en bij mij als vele andere begint het dan weer te kriebelen. Heb al meerdere topics voorbij zien komen van mensen die iets leuks zoeken of de collectie willen indammen.

Dan ga je toch eens kijken wat je allemaal hebt en wat je draagt, waar je een hechte band mee hebt en welke eventueel te flipperen is. Dan kom je er achter dat je toch alles even mooi vindt en eigenlijk niets weg wil doen totdatā€¦ā€¦ je iets voorbij ziet komen wat je hart sneller doet kloppen.

Iets wat eigenlijk onbereikbaar is blijkt dan na jaren verzamelen toch onder handbereik te zijn. Heb besloten om een redelijk deel van mijn verzameling af te stoten voor mijn Grail der Grailenā€¦ :crown:

Afgelopen zondag was het dan zo verā€¦samen met mā€™n meisie op naar Maastricht voor de bezichtiging.

Nog even een close-up panoā€¦ :wink:

Na een kundig gezellig en professioneel bezoek verliet ik het pand met mijn Grail.

Daar is hij danā€¦ de doos alleen al is imposantā€¦ Mooi Rolex groen :slight_smile: hahahaha

Nu verder met de unboxingā€¦ :gift:

Hij zit hier overigens nog in de stickersā€¦ en de belichting is niet optimaal

Bedankt voor het kijken :stuck_out_tongue: lezen! :ok_hand: :+1:

61 likes

Heel sjiek. Jij hebt de grote sprong genomen. Gefeliciteerd!

1 like

Erg tof

1 like

Mooi !! veel draagplezier.

1 like

Heel erg gaaf!! Heel veel plezier ervan!

1 like

Heel Nice!!

1 like

Heel gaaf, gefeliciteerd!

1 like

Ben ik ff verdomde blij dat ik niet in de nabijheid van Maastricht woon ! Juweliers burgers zou mijn ondergang betekenen. Mooi keus gemaakt joh ! en veel draagplezier.

1 like

Blijft een topklok. Niet mijn ding (ik vind eigenlijk al die Gerald Genta horloges niet zo mooi), maar absoluut een grail natuurlijk als het je smaak is. Geniet ervan!

1 like

Dat is een serieus apparaat!

1 like

Heel gaaf :smile:
Proficiat :thumbsup:

Schitterend horloge, mag je zeker trots op zijn !

Pieter.

1 like

Erg mooi. Veel draagplezier ermee :smile:

1 like

Mooie aanwinst. Ga je de AP elke dag dragen? Ben erg benieuwd namelijk hoe al deze geborstelde oppervlakken zich houden onder het veelvuldige dragen.

1 like

Super, daā€™s genieten. Veel plezier ermee en laat 'm gerust regelmatig hier zien :+1:

Gaaf hoor! :+1:

Deze staat heel hoog op het lijstje (de blauwe dial voor mij).

Vind hem veel mooier dan een PP Nautilus eigenlijk.

1 like

Prachtig, leuke fotoā€™s ook! Van harte gefeliciteerd, ik kijk ernaar uit om meer fotoā€™s van deze beauty te zien in meerdere topics, en natuurlijk naar je eerste ervaringen!

Veel plezier!

1 like

WoW, heftig hoor

1 like

Proficiat! Zo te zien is je ā€œmeissieā€ een hele leuke dame en ze laat je ook nog je hobby uitoefenen.

1 like

Geniet ervan!

1 like