Nieuwe aanwinst Blyssa

Mijn eerste NOS vintage: de Blyssa uit de 70-er jaren.

Eindelijk binnen, met dank aan Dreski, die mij op dit horloge bracht.

Gr. JanJ.

Gefeliciteerd en welkom bij de Blyssa Mecaline Owners CLub. :wink: Zeer mooie klok voor een zeer mooie prijs. Bandje is ook mooi maar een 19mm band is nog mooier. Die sluit precies aan tussen de lugs. Veel draagplezier…(tu)

Mooie klok !

dreski Schreef:

Gefeliciteerd en welkom bij de Blyssa Mecaline
Owners CLub. :wink: Zeer mooie klok voor een zeer
mooie prijs. Bandje is ook mooi maar een 19mm band
is nog mooier. Die sluit precies aan tussen de
lugs. Veel draagplezier…(tu)

Ik heb er zo lang een bandje van de Chr.Ward aangezet en die is eigenlijk iets te smal.Heb jij de originele band er nog aan zitten?

Gr.JanJ.

gefeliciteerd met dit bijzondere horloge.

Zo wat een verschil met die racingband lijkt een heel ander klokkie :stuck_out_tongue:

Hahahaha. :wink:

Erg fraai horloge ! Veel plezier ermee !

Hoi JanJ,

Zoals ik al gezegd heb: Prachtige klok. Gefeliciteerd! Het bandje staat er, behalve natuurlijk de breedte, mooi bij. Nu weet je in elk geval wat er bij staat.

Groeten,

Martin

dreski Schreef:

Die kreeg ik er wel bij.
Deze band heb ik er nu op. Heel mooi zacht leer en
het staat ook mooi. Ik moet er nog eens een foto
van maken.

Andre,er zat uiteraard wel een band op, maar deze was erg donker, vandaar mijn probeersel met lichter bruin.

Gr.Jan

Gefeliciteerd met dit leuke horloge! Het is onderhand wel een bekende verschijning, maar dat maak het natuurlijk niet minder leuk. Veel plezier met de nieuwe aanwinst.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd met de aanwinst, zelf zit ik ook te denken richting een crocoband.

Michel

Mijn beste,

Proficiat met dit wonderschone horloge.
En ik moet je eerlijk zeggen, dat hoe vaak ik dit horloge ook zie, het blijft een lust voor het oog en een sierraad voor de pols waaraan het gedragen gaat worden.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit sierlijke horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis