Nieuwe aanwinst Blyssa!

Nou weer een aanwinst voor Floris, was helemaal niet de bedoeling maar ik vond het zo’n mooi horloge, en dat in combinatie met de leuke prijs die Marten P vroeg, maakte het helemaal onweerstaanbaar !

Het horloge bevalt me prima, moet het bandje op maat maken maar heb geen idee hoe ik dat doen moet??

Technies verhaal van de Blyssa (bron adv Marten p)

Blyssa (21 steens automaat)
merk: Blyssa
uurwerk: ETA 2846, day-date
conditie: minimale draagsporen
leeftijd: ± 20 jaar
diameter: 37,5 mm
bandaanzet: 20 mm
kast: staal

Verder is het bandje natuurlijk niet te vergelijken met bv de monster band, misschien dat ik een keer een leuk leder bandje op de Blyssa zet, ik heb dit op een Duits forum gezien en dat staat het horloge prima, en dan nu foto’s!




Let niet op de stofjes, heb de foto,s gemaakt in een kamer waar net laminaat is gelegd!

Tips om het bandje in te korten zijn van harte welkom, want ik wil hem graag om!

Marten P bedankt en prima ingepakt aangekomen!!

Bandje inkorten lukt al !

mooi horloge, en dit is horloge kan zeker een mooie licht bruine band goed gebruiken ! veel plezier ermee.

Blyssa is altijd goed. Jammer dat het merk failliet is. Gelukkig zijn er nog genoeg nos modellen in omloop. Veel draagplezier.

mooie klok altijd goed het merk blyssa veel plezier ermee gr hans

Wat een mooi horloge, Floris! Geniet ervan! (tu)

Van harte, ziet er goed uit voor zijn leeftijd! Veel plezier hiermee en een lederen band zal hem zeker goed doen denk ik zo. :slight_smile:

Mijn beste,

Proficiat met dit welgevormde horloge.
Een horloge met een esthetische schoonheid welke voorbeeldig is in zijn soort met blijvend gezag.

Veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit welgevormde horloge. :wink:

Orologio Signaturis Temporis

Mooie aanwinst Floris!

Mooie foto’s Floris, staat je goed. Ben blij dat iemand anders er weer plezier aan gaat beleven :slight_smile:

Mooi horloge (tu)

Mooie klok met originele wijzerplaat, verder denk ik dat deze klok geen lederen band nodig heeft

VrGr,

Vincent

Gebeurt ook ff nog niet Zeemeester.

Ben helemaal in me nopjes met me klokkie!

Gefeliciteerd, Floris, met dit leuke horloge. De gematteerde binnenkant van de wijzerplaat doet het hem, volgens mij.

Groeten, Tom Vreeken.

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :slight_smile:

Mooie Blyssa, ziet er goed uit voor zijn leeftijd (tu)

Veel plezier ermee Floris!

Het bandje werkt trouwen prima als epileer apparaat… AU!