Nieuwe aanwinst, Borealis

Niet nieuw voor het forum -want overgenomen van een ander lid- maar wel nieuw voor mij.

Deze DIKKE duiker staat super op de originele stalen band, maar is zo met 56mm lug to lug wel erg heftig om mijn relatief kleine pols.

Op leer past het horloge me prima:

En ik vind het ook mooi bij het horloge staan.

2000 meter, anders kom ik natuurlijk nooit op de bodem van mijn gootsteen :slight_smile:

Groeten,

Stefan

1 like

Gefeliciteerd :+1:
Ziet er inderdaad uit als een “flinke jongen”


Mooie foto’s ook !

Pieter.

Gefeliciteerd! Flinke jongen zo te zien.

Mooi!!
Ik denk erover ook om mijn Sea Ram ook eens naar Pelagos voorbeeld te laten modden.
Wou de klok overigens ook direct kopen, maar 56mm lug-to-lug is me vééls te groot
 jammer.

Ik was ook ‘bang’ voor de grote lug to lug afstand, maar in praktijk oogt of voelt het horloge niet veel groter dan een ander horloge wat ik heb, dat een lug to lug van 52mm heeft. Wat de afstand te groot maakte was de aanzet van de stalen band, die de hele eerste schakel ‘plat’ blijft. Geleende foto:

Heel gaaf horloge :sunglasses:

Prachtige duiker :+1:

Ziet er inderdaad erg groot uit, ook op leer lijken de lugeinden van het horloge buiten jouw pols te steken.

Geniet ervan!

Eric

Van harte met je nieuwe aanwinst, mooie klok en past nog precies
veel plezier ermee :slight_smile:

gefeliciteerd met deze gezonde jongen


Heel mooi, en veel plezier ermee!
Hij staat je goed maar is imho qua formaat toch echt wel de maximum.
En inderdaad een geweldig mooie band die, alhoewel leder op een duiker eigenlijk onlogisch is, zeer goed matcht.
Uiterst geslaagde combo.

Proficiat!

Bedankt voor de reacties. Nu foto’s plaatsen zo gemakkelijk gaat ook nog even een foto van de achterkant

Ik heb er ook nog deze band voor besteld, lijkt me ook wel gaaf

Ik kan er niet om heen dat het horloge een “eerbetoon” is maar op deze manier probeer ik het toch een beetje een eigen smoel te geven.

Groeten,

Stefan

De nieuwe band is binnen, een ‘cross stitched baseball’ band van StrapJunkie:

Ik vind de kleur en het stikwerk heel gaaf, ik denk dat ik zo goed voorbereid ben op de terrassen deze zomer :slight_smile:

Groeten,

Stefan

Wel oppassen dat je niet alle glazen om maait met zo’n grote joekel aan de pols :wink:

1 like

yeah, achterkant is ook mooi 
 :smile:

ps: moet toch een keer naar lvl 3 :wink:

Ik vind het een hele mooie klok :ok_hand:

Prachtig horloge met smaakvolle band!
Proficiat met je aankoop!!! :smile:

Prachtige duiker, had ik reeds al gezegd.
Mooie lederen band, mooi gestikt ook.
Ik krijg alleen bij de foto van de gesp een beetje “broekriemgevoel” , dit vind ik persoonlijk wat minder, hopelijk komt dit door de hoek waaruit de foto genomen is en valt dit reuze mee.
Veel plezier ervan!