Gewoon houden joh, voorlopig in ieder geval. De extensie vind ik zo fijn op de DWP. Krast wel enorm snel, maar de afstelling is erg fijn.
En de afwerking van Boschett is echt goed gewoon.
mcfr Schreef:
Gewoon houden joh, voorlopig in ieder geval. De
extensie vind ik zo fijn op de DWP. Krast wel
enorm snel, maar de afstelling is erg fijn.
En de afwerking van Boschett is echt goed gewoon.
Ik denk dat ik hem ook lekker hou (in ieder geval voorlopig). Heb nog nooit zo’n robuuste klok in het echt vast gehouden. Behalve zo’n Invicta van 400 gram op de Rikketik
De clasp krast inderdaad snel, maar ik vind dat nooit zo erg. Geeft me altijd het gevoel dat het horloge echt van mij is 
Ik vind het trouwens één van de mooiste kleuren voor een wijzerplaat die ik ooit heb gezien.
Hij heeft iets heel speciaals. In het donker is hij duidelijk grijs, maar in het daglicht lijkt hij heel erg licht blauw. Staat perfect bij de fel blauwe seconde wijzer.
Niels2 Schreef:
Boschett is trouwens wel razendsnel met reageren
op mail!
Keith is inderdaad erg snel, ook reageert hij heel snel op een PB op het andere forum.
Ik vind het wel zonde, maar heb er ook niet echt moeite mee. Snap je het nog, liever niet, maar het gebeurd nu eenmaal. En ja, het blijft een gebruiksvoorwerp natuurlijk.
Retegaaf stuk staal.
Ziet er van alle kanten lekker lomp en zwaar uit.
Proficiat met deze brute klok!
Ik heb toch besloten hem te koop te zetten.
Heb een mooie deal kunnen krijgen in een ruil tegen de Glycine, en heb er ook geen spijt van. Dit is alleen geen klok die ik mezelf dagelijks zie dragen.
Misschien dat ik me nog bedenk, maar daar komen we snel genoeg achter. Te koop zetten betekend niet gelijk verkocht 
Ik wil wel iedereen bedanken voor de leuke reacties (tu)