Ik heb woensdag mijn nieuwe aanwinst binnen gekregen, maar helaas had ik geen tijd om wat foto’s te maken. Vandaag wel, dus heb ik geen excuus.
Het horloge is erg groot, dik en zwaar. Hij is redelijk speciaal. Van deze combinatie (grijze wijzerplaat, PVD bezel, Miyota uurwerk) zijn er slechts 10 gemaakt, welke nagenoeg gelijk uitverkocht waren. Van de versie met het ETA uurwerk waren er ook nog 5 gemaakt. De Boschett draagt ondanks zijn formaat en gewicht erg prettig. Hij kwam in een mooie leren reis etui om twee horloges mee te nemen, en verder zat er nog een silicone Boschett band bij, maar deze heb ik nog niet geprobeerd.
Het uurwerk is een Miyota, welke op dit moment naar mijn mening prima loopt (-5 p/24h). De bezel is een van de betere die ik op een horloge heb gehad. Draait redelijk zwaar maar hij is makkelijk met één hand te draaien, en hij staat perfect op de twaalf uur. De stalen band is naar verhouding best licht en flexibel, en heeft een fantastische duikersextensie. Hier zijn de foto’s die ik net heb gemaakt.
Mooi! Ik zit sinds kort ook over de aanschaf van dit model te denken, maar dan geheel staal/geborsteld staal met zwarte wijzerplaat en blauwe wijzers. Eerst wat horloges verkopen om budget te genereren…
Boschetti is trouwens wel razendsnel met reageren op mail!
is hij hoger dan normaal, laat maar zeggen in
vergelijking met de sinn
Ja, een stuk De Sinn is volgens mij 14mm dik, maar heeft een profiel die mooi om je pols heen buigt, hierdoor draagt hij iets dunner. De CD is 16.5mm dik, en draagt ook zo.
Het is een geweldige klok:~
Ik had een tijd geleden al eens getwijfeld over de Cave Dweller. Toen niet gedaan. Ik was bang dat ie te groot voor mijn pols zou zijn.
Wat is eigenlijk de diameter van jou pols?
Ik wou zeggen gefeliciteerd en leuk dat het ook nog een bijzondere klok is. En dat het zo’n mooie en fijne duikersextensie is. Maar dat heeft nu allemaal geen zin meer lees ik.
Volgens mij ben jij nu de nieuwe flipperkoning!!
Ik wou zeggen gefeliciteerd en leuk dat het ook
nog een bijzondere klok is. En dat het zo’n mooie
en fijne duikersextensie is. Maar dat heeft nu
allemaal geen zin meer lees ik.
Volgens mij ben jij nu de nieuwe flipperkoning!!
Ik vind het erg moeilijk, want ik ben wel degelijk vreselijk blij met de CD.
Ik denk ook dat ik hem voorlopig gewoon hou, ik weet nu al dat ik er anders spijt van ga krijgen. Dit is ook een mooie (en wat meer draagbare) vervanger voor de Megalodon die al een tijdje op mijn lijstje staat.