Nieuwe aanwinst - Breguet!

Zo blij als een kind in een snoepwinkel met de nieuwe aanwinst, Breguet Type XX.
Een automatische chrono uurwerk, cal. 582 (basis is Lemania), met flyback functie.
Geproduceerd als limited edition in 1998 met ongeveer 1000 - 1500 stuks.
Eigenlijk past het horloge niet in de collectie, normaal enkel vintage chrono’s voor mij, maar was in 1 keer verkocht. De wijzerplaat is werkelijk adembenemend mooi, gedurende de dag kleurt deze van paars tot diep donkerblauw.
De stalen band heb ik vervangen door een leren band. Persoonlijk vind ik dat dit bij dit horloge hoort gezien de geschiedenis (Type 20) en het staat ook mooier.

Genoeg tekst, tijd voor wat foto’s

En ooit misschien het echte werk…

Helemaal mooi

een echte bjoetie(tu) en idd een hele mooie wijzerplaat.

Erg mooi en zelf de 4 en 10 zijn bijna helemaal intakt.
Mooie wijzerplaat en mooie wijzers.
Zo zie je ze niet vaak…

Top (tu)

Heel erg mooi!

Gr,
MB

Hoi,

Prachtig stijlvol horloge, met heel fraaie plaat.
Persoonlijk zou ik ook benieuwd zijn naar de stalen band, al staat het leer em goed.
Van 1998 is ook al een beetje semi vintage. (mooie dure naam voor ouwe rommel h hi:+:D).
Even zonder dollen, ik kan me levendig voorstellen dat je hiervoor bent gezwicht. Een mens blijft tenslotte ook menselijk nietwaar?

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Mooi horloge van een fantastisch merk, Breguet heeft in zijn rijke historie zulke prachtige horloges gemaakt!
Veel plezier met deze memorabele aanwinst!

Nice! Proficiat met je classy klok! Mooi dat de cijfers eens niet onderbroken worden door de subdials. En fijn dat het kaliber niet op de wijzerplaat staat. Vind dat geen gezicht en meer iets voor op het uurwerk (zoals bij jou) of desnoods op de achterdeksel.

Buitengewoon mooi horloge!

proficiat met je mooie aankoop.

Vriendelijke groeten.

N.Visser.

Proficiat met deze schoonheid en de band is ook errug mooi,
maar is de band niet 1mm te smal?

GR harb

Mooie klok hoor, maar ook erg groot. Wat is de diameter precies?

Scherp op de vroege ochtend :wink:

Horloge heeft inderdaad 1mm meer nodig, 21mm. Wil ook nog een band laten maken, alleen twijfel nog wat ik precies wil.

39mm. Valt wel mee dus, het beeld vertekent denk ik door mijn babypolsjes.

mooi horloge, past ook wel in straatje :#

Sprekeloos. Wat een beauty.

Mies.

mooi hoor!!

prachtig en met een hele mooie bolling van het glas en bezel die in elkaar overlopen. :}

Ik vind 'm zoooooooo!!! mooi

Jack

Mooi man!!!