Nieuwe Aanwinst, Breitling Aerospace Titaan met Utc

Hoi Allemaal,

Ik wilden altijd al een Titaan horloge hebben maar nooit echt weten wat voor model of wat voor merk ik moet kopen, was ook geen must om er naar te zoeken!! totdat ik op een advertentie terecht kwam op Marktplaats…

Te koop aangeboden Z.g.a.n. Breitling Aerospace met utc, met alle toebehoren, papieren, labels, extra band, compleet, zeer weinig tot nooit gedragen!!

Ik was gelijk verliefd!!! en hij was van Titaan en heeft een utc ( hoeft voor mijn niet echt, maar wel mooi!! ) en was bijna niet gedragen… na een tijdje gemaild te hebben met de persoon, kwamen we overeen met de prijs… ging heel makkelijk trouwens, hij moest er zo snel mogelijk vanaf!!! hij had de Breitling gekregen van zijn ex vrouw ( hij ligt in een scheiding ) en wilden hem zo snel mogelijk kwijt… was dan ook een prikkie van een prijs, vandaar dat ik de Breitling over genomen heb van hem!!

En moet zeggen!! geloof mijn als ik zeg dat de Breitling zo goed als nieuw is!!!
Dit is een super koopje!!
De extra band is nooit gedragen!! een en al top, en moet zeggen hij zit als een zonnetje!!
Prettig dragen titanium trouwens

Hier een paar foto’s

veel kijk plezier!!

Groetjes

Roger

Erg leuke aanwinst en veel draag plezier.

Mvg Dennis.

Gefeliciteerd! Een erg apart horloge Roger!

Een hele mooie, Roger! Soms klopt het precies: dan loop je tegen het juiste horloge aan, tegen een gunstige prijs :wink:

verkopen ze ook echte op marktplaats?

Klopt Geert, utc heeft een nieuwe batterij!

en gunstig was de prijs zeker!! :slight_smile: :slight_smile:
anders had ik hem nooit gekocht!! en geloof het of niet, voor deze prijs had iedereen hem gekocht!!

ja en de prijs was ?