Vandaag een aanvulling op mijn beginnende collectie gehaald, een Breilting B-1 A68362 incl. doos boekjes etc. Horloge is van 2000 dus geen SuperQuartz maar wel COSC en heeft in 2014 bij Wempe een complete service gehad a €495.
Hij zit op een originele stalen band welke ik echter wil vervangen door een Diver Pro 2 of 3 band (iemand die mij het verschil kan vertellen?) omdat ik hem nu teveel op mijn Colt GMT vind lijken en voor de afwisseling ook eens geen stalen band wil dragen.
Hij is in super nette staat echter zit er in de cijfers op de bezel geen verf meer, hier ga ik nog een oplossing voor vinden.
Gefeliciteerd met je NA!
Als het goed is horen de cijfers in de bezel niet ingekleurd te zijn, ziet er mijn inziens goed uit zo.
Overweeg eens een Ocean racer band met vouwsluiting.
De Verschllende soorten rubberen banden kun je middels Google uitzoeken
Vandaag de band van @dennisyzf binnen gekregen.
Vind het super gaaf staan, misschien alleen nog eens het rubber vervangen voor een met de Breitling tekst.
Nog altijd in bezit, vanaf het begin was de lume dot op de bezel al vervangen door 1 of ander vaag kraaltje. Deze week op ebay een nette bezel met originele lume kunnen bemachtigen en zojuist gemonteerd.