Mooie Breitling!! Achterkant is ook schitterend :}
De B-1 kwam met veschillende wijzerplaat aanduiding.
Referentienummer A68062 is een “gewone” quartz,en heeft “1884” op de wijzerplaat
Referentienummer A68362 heeft hetzelfde quartz uurwerk, maar nu met COSC (Chronometer) certificaat. Op de wijzerplaat staat “B-1”
Referentienummer A78362 heeft het Superquartz uurwerk, en heeft “Chronometre B-1” op de wijzerplaat.
Floppy71 Schreef:
Het is me alleen opgevallen dat het woordje
"chronometre" er nog niet op staat.
Dat zal wel met het jaartal te maken hebben.
Nogmaals topklok!Floppy71
Yep, 3 kleuren. Er wordt wel een gezegd dat zwart de meest populaire kleur is, vervolgens de antreciete en daarna de blauwe.
Ramniv Schreef:
Een erg mooi klok gefeliciteerd!! Ben er zelf ook
naar aan het kijken :-). Kan iemand mij vertellen
in welke kleuren de wijzerplaat er is. Het is
toch: Zwart, Antreciet en Blauw of heb ik dit mis?
Toch maar even lekker draaien en draaien en jawel na 43 rondjes (linksom) was het weer goed! Je moet er even 10-15 minuten voor uit trekken maar dan heb je ook wat.
Over 2.5 tot 3 jaar mag ik het waarschijnlijk weer doen na de volgende service-beurt.
Ps nog bedankt voor je uitleg Nivelacuso over de serienummers.
Floppy71
Volgens mij ga ik morgen bij dit horloge kijken/kopen
de laatste 4 cijfers van het serienummer komen overeen en het horloge + garantiekaart is afkomstig uit Zweden. Wat een toeval 
Veel succes bij de aanschaf!
Dank! Sowieso een goed gevoel dat het horloge reeds in het bezit is geweest van een HF lid
Morgen een update!
Is van Hans naar mij gegaan en vervolgens naar Oom Piet maar dat is ook alweer dikke 2 jaar geleden.
Een horloge met een hoop geschiedenis dus
zou leuk zijn als hij nu een vast plekje vindt :+
Hopelijk meldt oom piet zich ook, dan kunnen we weer verder met de “stamboom” van dit horloge (
Geschiedenis? Dit klinkt meer als een stamboom… 
en toen was de cirkel weer rond :+