Vorig jaar al een tijd gezocht naar deze relatief ingetogen breitling, maar uiteindelijk zoals zovelen gevallen voor de charmes van een LLD. Toch bleef de breitling kriebelen en bekeek ik iedere keer met bovengemiddelde interesse de verkooptopic’s van breitlings.
Een paar dagen terug kwam dan ook deze Colt langs en na prettig whatsapp contact met Richard zijn we een ruil met mijn LLD overeengekomen. Ik ga de LLD wel missen, maar neigde toch naar een wat stoerder horloge waarbij ik wat minder bang zou zijn voor krassen, putjes enz… een van de weinige voordelen van een gebruikt exemplaar
Vernaggelen valt wel mee, als je maar alleen op de gepolijste delen gebruikt. Ik heb ze ook gebruikt om een Breitling mee te poetsen en ze werken perfect! Maar het is niet zo dat je gelijk iets verpest hoor als je per ongeluk een geborsteld deel raakt.
Fantastisch horloge. Ik heb ook even wat gehad voor de LLD, maar daar ben ik over.
Ik vind deze veel mooier. En zoals je zelf al zegt. Als hier een putje of een krasje aankomt, kan het geen kwaad, dat maakt de Breitling alleen nog stoerder.
Proficiat!