Nieuwe aanwinst Breitling Colt GMT

Nadat mijn eerste Breitling nep bleek te zijn Vintage Breitling Geneve gister maar een echte gekocht. incl. certificaat, boekjes, doosjes etc :smile:

Het bandje van Rios wat er aan zat beviel heel slecht dus gister bij PZ wachstraps gelijk maar een nieuw bandje gehaald.

Het is een Breitling Colt GMT A32350 geworden uit 2007 nu op een groen bandje en er komt binnenkort nog een grijze bij.

En met het bandje waar deze op kwam.

19 likes

Mooie aanwinst. Het horloge verdient echter wel een fatsoenlijke band.

Mooie aankoopšŸ‘ Proficiat en veel plezier ermee!

Erg mooie Breitling , hij verdiend een stalen band!

1 like

Mooie aanwinst! Op de juiste band nog veel mooier inderdaad!

Gaaf! Can’t go wrong with a Colt. Geniet ervan!

Heel mooi maar op staal nog mooier.Proficiat

Mijn beste,

Proficiat met deze Elan-Volle verworvenheid!!
Ik wens je er vele energieke momenten mee!!

En voor straks: ā€œBuona Notteā€ en morgen gezond weer op.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

1 like

Mooi, Enjoy!

Mooie klok, gefeliciteerd!:+1:

Schone klok. Veel plezier ervan.

Dit vind ik absoluut een van de mooiere Breitlings.
Gefeliciteerd.

Gefeliciteerd met je mooie aanwinst .

Gefeliciteerd met je aankoop.

Nu niet naar de heren luisteren die over stalen en fatsoenlijke banden beginnen. Ik ben normaliter absoluut niet van de meeste Breitlings, omdat ik veel modellen als nodeloze klatsers ervaar, en hun stalen banden kunnen zo lelijk zijn dat ze de universele rechten van de mens grof schenden.

Dan naar jouw Colt… Die is gewoon hartstikke cool op die groene band. Het groen past mooi bij de kleur van het logo, het horloge komt goed tot z’n recht en het groen is zo discreet dat je het uit een ooghoek of onder bepaald licht blijkbaar makkelijk voor donkergrijs verslijt.

Zonder meer een uitstekende keuze, dit horloge op die band. Chapeau! :slight_smile:

1 like

Helemaal mee eens, :+1:

Allemaal bedankt voor de reacties, stalen bandje heb ik aan zitten denken maar ben bang dat ik dat een beetje te bling vind. Maar wie weet misschien komt deze nog eens.

:unamused:
Stalen band maakt deze compleet
Beetje gewicht om de pols

En een beetje Breitlingbling hoort erbij.

Een originele Breitling bracelet kost ook een vermogen dus laat dat nog maar even achterwege…

Excuses voor de beroerde foto’s maar inmiddels een originele stalen band gevonden :slight_smile:

6 likes