Nieuwe aanwinst: Breitling Colt

Afgelopen donderdag opgehaald, net even wat fotootjes gemaakt.
En voor hen die het zich afvragen, de keuze voor quartz en de rubber band zijn bewust. De stalenband zat bij mij niet zo prettig plus dat ik hem met de rubber band een sportievere uitstraling vind hebben. Ik wilde graag een kwalitatief goed horloge voor alle dag. Zoals velen van jullie wissel ik natuurlijk nog wel eens van klok en ik betrapte mezelf er op dat ik steeds minder vaak naar de automaten greep, het feit dat ze steeds gelijk gezet en opgewonden moeten worden vormt een drempel,vandaar een superquartz voor deze semi toolwatch. Eigenlijk een vrij sober en tijdloos model voor een Breitling, en zo’n beetje de enige Breitling die qua formaat een beetje om mijn pols past. Ok,genoeg tekst…hier de foto’s.







proficiat! stoere klok! met rubber is ie idd een stuk sportiever, enjoy!

Quartz of automaat: het is maar gewoon een andere energiebron hé ! :wink:
't Is een Breitling, en dat is het voornaamste !
Een prachtig horloge, voor een Breitling dan nog eens super-afleesbaar ( geen al te drukke wijzerplaat ) + oer-stevig !
Proficiat met deze flinke klok ! (tu)

Mooie klok, gefeliciteerd!!

Voor de automaten zou je een watchwinder kunnen overwegen zodat ze altijd netjes blijven lopen en je ze niet telkens opnieuw op tijd hoeft te zetten.

marnix_moed Schreef:

proficiat! stoere klok! met rubber is ie idd een
stuk sportiever, enjoy!

+1 en erg mooi (tu)

Gefeliciteerd, welkom bij de club en op naar de volgende… :smiley:

Een pracht aankoop!! Ziet erg stoer uit met die rubber band en de wijzerplaat oogt heerlijk rustig.
Zeer mooiiiii.
Een Breitling fan
Jack Willen

Ondertussen ook al een Klassieker onder Breitling’s.

Knap!

Hoi,

Gek genoeg is dit voor Breitling begrippen qua prijs een "instapper"
Persoonlijk vind ik het één van de mooiste Breitlings op grote afstand van de rest. Ondanks dat de andere modellen vaak een stuk hoger zijn geprijst, zijn ze lang niet altijd echt mooi in mijn ogen.

De rubber band past in dit geval uitstekend bij deze klok, het geeft het geheel een onverzettelijke uitstraling. Tevens is de wijzerplaat is niet te druk, deze klok zou mijn persoonlijke keus geweest kunnen zijn. Eerlijk gezegd heb ik er al meer dan eens mijn oog op laten vallen.

Veel Breitling modellen zijn voor mijn smaak erg druk op de wijzerplaat, en sommigen vind ik qua styling aardig tegen kitsch aanzitten. Zet me nu niet gelijk tegen de muur horlogeliefhebbers, een hoge prijs betekend namelijk lang niet altijd dat het ook een smaakvol en uitgebalanceerd ontwerp is. Ik hou vaak van ingetogenheid. Maar dat is uiteraard subjectief.

Dit is echter een prachtig exemplaar, wat ook nog eens relatief betaalbaar is, ja het zou mijn keus wel kunnen wezen. Mooi ding!

Veel plezier,

Groet,

Nico.

Mooi ding! Gefeliciteerd met de aanwinst(tu)

Bedankt voor alle positieve reacties! tzt ook maar eens een mooie leren band voor deze klok bestellen.

Lekker hoor G!

Je verzameling krijgt goed vorm! Geniet ervan… :slight_smile:

Thnx F, die magrette prijkt ook nog wel eens om de pols hoor;)

Mijn beste,

Gefeliciteerd met deze gezaghebbende aanwinst.
Een horloge waarmee je het ’Moment Suprême’ met de juiste accuratesse doet beschouwen!!

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

wow, super gaaf, ben zelf ook al heel lang op zoek naar een quartz voor dezelfde redenen

Heel mooi hoor, en een quartzje erbij is altijd handig, heb er zelf daarom ook een. (tu)

Je hebt helemaal gelijk dat de keuze is gevallen op deze SUPERQUARTZ…(tu)

Mooi,gefeliciteerd en veel draagplezier.

Radjoe