Na wat heen en weer gemail met Martin Berg van Orsa watches uiteindelijk een monstrum besteld. Ik had meermaals aangegeven dat ik de wit met oranje wijzerplaat wilde hebben. Na het geld overgemaakt te hebben heb ik na een tijdje wachten het horloge ontvangen. Helaas zat in de verpakking toen de monstrum met zwarte wijzerplaat. Aangezien ik voor het bestellen al twijfelde tussen beide modellen heb ik besloten de zwarte wijzerplaat te houden.
wat een mooi horloge, mooi afgewerkte kast, bol saffierglas ( eenzijdig ontspiegeld, aan de binnenkant ), Betrouwbaar miyota automatisch uurwerk .Beetje jaren 70 achtige wijzerplaat, en met een niet originele band valt hij prachtig om de pols. ( de originele band buigt te laat om…)
Helaas door onze verhuizing heb ik niet alle op orde en is het even niet mogelijk om foto’s te maken. Zodra ik in de gelegenheid ben zal ik uiteraard eigen foto’s plaatsen van dit mooie horloge.
Hier al wel vast een foto van de website van ORSA :
Niks mis met deze foto hoor!!
Ondersteund met jou verhelderende tekstuele bijdrage ben ik er van overtuigd dat deze kordate ‘ORSA’ om jou pols een aangenaam tijdperk in gaat.
Derhalve wens ik je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit ‘horloge met diepgang‘.