Nieuwe aanwinst: Canvas strap by Clover straps

Aangezien ik geen horloges meer koop de laatste tijd en de komende tijd, maar eens een NA topic over een bandje. Maar niet zo maar een bandje. Een mooie betaalbare canvas strap vinden is niet zo eenvoudig. Je hebt de 15 a 25 euro categorie (niet veel soeps, veel kunststof rommel) en je hebt de 100 euro+ categorie: prachtige handgemaakte canvas straps. Daar tussen zit niet veel. Maar wel Clover straps. Deze Kroaat maakt met de hand bandjes van onder andere oude leger duffels en écht canvas. En dat voor 40 a 50 dollar inclusief verzendkosten.

Enfin. Genoeg tekst. Foto’s.

Spaart u ook zegeltjes?

Los in de tent, let op het luxe metalen labeltje :wink:

En hup, op de Damasko.

Zo. En dan ga ik nu het andere pakketje uitpakken. Daar zit een horloge in, ook leuk. :joy:

25 likes

Waw wat een knappe band. Die staat echt prachtig, en ziet er idd topkwaliteit uit. De kleur van de keeper is helaas minder mijn smaak.

1 like

Ik vind dat juist erg mooi, zo’n stukje bruin er op :wink:

Ik hang er even een betere foto in.

Echt prachtige band, alles ademt aandacht voor detail en kwaliteit uit. Combi met de Damasko is ook super👍🏻

1 like

Dat is inderdaad een prachtige band. Ik had Clover Straps al in mijn favorieten lijstje opgenomen, en dit bevestigt mijn vermoeden…die gaat er ook een keer komen :thumbsup:

1 like

Heel mooie strap (ook mooi kleur) … behalve dan die bruine keeper … vind ik niet zo heel erg passend (smaken hé ;-))

1 like

Mooi bandje, past inderdaad uitstekend bij de Damasko. Tijd om deze in de favorieten te bewaren.

1 like
4 likes

Huh :thinking:

Mn gifje wilde niet via de nixphone… Zelfs mijn telefoon rolde van het lachen I guess.

Het is overigens wel een leuk bandje Ide :ok_hand:

2 likes

Mooi, ook dik zo te zien.:+1:

1 like

Wat heb je nu ter review? Neem aan geen blijver naast je Damasko, Hamilton en Gshock (wat heb je nog meer “vast” in de collectie?)

1 like

Hamilton Intra Matic, Squale 1521, Damasko en de GW5000.

De rest zijn one night stands.

Ohja de Skwaaaleee… :ok_hand:
Damasko wil ik ook nog een keer… Ooit… Te laat voor “dibs” op de jouwe?

1 like

Ter review (althans de Crafter strap, horloge heb ik al review van gemaakt) en als potentiële vakantie cq strand klok:

2 likes

Prachtige band! Een vriendin van mij maakt armbandjes van leer, dit lijkt me wel een leuke hobby!

1 like

Zeker. Handgemaakte bandjes zijn altijd welkom. Maar pas op, met @Ko-Banden over de vloer ligt de lat hoog :wink:

1 like

Wie is @Ko? Die maakt ook bandjes?

1 like

Ja dat is de nationale HF bandjes knuffelbeer.

1 like

Deze band vind ik visueel iets minder geslaagd, sorry.

Zo te zien lijkt deze wel kwalitatief, de kleur van de canvas is ook goed, de klok er tussen is ook top. Het zal dus in de details zitten, … of tussen mijn oren.

Zou misschien mooier overkomen als die iets taps toeloopt.

Trek je van mijn muggenziften niet aan en enjoy.

Waar kan je banden van KO zien trouwens?

1 like