Nieuwe aanwinst Casio G-shock DW-5600MS

Even in een drukke periode, maar wilde jullie deze niet onthouden: De Men in Rusty Black is binnen!

Bevalt met prima. De blokjes met afkortingen voor de 24, alarm en signaal vind ik stoer staan bij dit model. Krijg er een beetje military feel bij. Bij de oudere (?) versie staan er ‘ouderwetse’ icoontjes en 24hr op.

Het display is een beetje roestig rood gekleurd. En hoewel het een stoere uitstraling geeft, is 't nog een stukje minder goed afleesbaar dan de normale inverse display. Maar in normaal licht is voor mij de tijd enzo nog goed af te lezen. En schemert het wat, dan is er altijd nog de Illuminator.

Ben weer verrast hoeveel pret ook een goedkoop horloge kan brengen. :slight_smile:

van harte leuk model en uitvoering …kan me goed voorstellen dat hij prima bevalt :slight_smile: (tu)

Ach, je wil toch meer kijken dan alleen om te weten hoe laat het is en dat lukt vast met deze mooie uitvoering.

Mooie stealth klok! En dat lichtje is gewoon zo leuk. :smiley:

bedankt allemaal. ik geniet er nog eventjes van, want hem is geen lang leven gegund.

wanneer ik terug ben, zullen jullie t misschien begrijpen…

Gaaf hoor, lekker stoer dat zwarte.(tu)

gr Ron

Mooi horloge!
Zelf zou ik toch voor de ‘normale inverted’ gaan ipv voor de roestige…

watchmaker_experienced Schreef:

Hoi Dreski,

Ik vind jou de leukste en aardigste forummer op
horlogeforum.nl.
Dat mag wel eens gezegd zijn / worden, je hebt
veel horlo-friends:
dat kàn gewoon niet anders. Je bent altijd
positief en bereid tot helpen.

Groet van Watchmaker_Experienced
:)-D :# (:smiley: :smiley: :}

Dank je. Ik kan ook wel eens chagrijnig zijn hoor. :wink: MAar dan zit ik niet hier gelukkig. :smiley:

Zeer coole G-shock, gefeliciteerd :~

Mooi stukje techniek is dat. Solar, Atomic, hoef je niets meer aan te doen.
Zelf een gehad (normal LCD) die als vervanger van mijn DW5600E moest dienen. Toch weer verkocht omdat ik een paar functie’s fijner vind bij de DW5600E.

Mijn beste,

Proficiat met deze nieuwe verworvenheid.
Een ingetogen, doch functioneel horloge!!

Ik wens je er veel genoegen mee.

Orologio Signaturis Temporis.B)-