Nee, het gaat er niet om wat ie in z’n linkerhand vasthoudt, maar in z’n rechterhand heeft.
Na lang zoeken, eindelijk toch gevonden. Een mooie DW-6900. En niet zomaar 1, maar een HOMMAGE aan de toughest and most shock resistant Special Agent die er is, genaamd:
Met veel details en verwijzingen naar de show, zoals een leuk doosje
Print bij de gesp, die je niet ziet bij het dragen
CTU logo op de band
CTU agent Barcode
En wat ik bijzonder mooi vind: een soort van holographic-achtige logo op het achterdeksel. Vanuit de ene hoek lijken de vlakken linksboven & rechtsonder en de letters zwartkleurig.
Maar onder een andere hoek zijn ze weer wit.
Voel me net een CTU agent B)-
Mijn 24 hours of fame gaan nu in! :+
Gefeliciteerd! Die limiteds maken de zoektocht en uiteindelijke aankoop van een G-Shock echt een uitdaging. Des te blijer ben je wanneer je hem eindelijk gescoord hebt. Ik vind hem super!
“Na lang zoeken”? Dat zou je toch in 24 uur
moeten
lukken, Jack
Hoe dan ook, gefeliciteerd met het slagen van
deze
missie!
LOL!
Van harte met je aanwinst, leuke uitvoering.
LOL! Tja, toen waande ik me nog geen Jack Bauer:+. Nu met z’n klokje om heb ik wel binnen 24 uur een Season 2, Day 2 http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,312728
weten te maken
Gefeliciteerd! Die limiteds maken de zoektocht en
uiteindelijke aankoop van een G-Shock echt een
uitdaging. Des te blijer ben je wanneer je hem
eindelijk gescoord hebt. Ik vind hem super!
Zeker! Vooral als je na gaat dat de klokjes al zo een 4 jaar ofzo uitverkocht zijn, heb ik ze nog NIB weten te vinden. Een Jack Bauer mission waardig, zou ik zeggen :+
mooi horloge , zo vind ik uit 24 het special ops
black hawk mooi.
UR not alone. Ik twijfel zelf ook nog steeds, ondanks sommige negatieve ervaringen, vind ik ze er erg stoer uitzien.
Wie weet als ik een keer naar de US ga ofzo. Dat lijkt me nog eens een leuk souveniertje.
Weet iemand of ze internationale garantie hebben, zodat ik ook bij de Nederlandse dealer terecht kan?