voor de gene die het leuk vinden … vond deze G-Shock die ook uit de 6900 serie komt maar dan wat ouder is, gemaakt in 1996 om precies te zijn.
moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook wel verbaasd was door de uitstekende staat
wat ik ook wel leuk vind is dat hij origineel met strap-adaptors is uitgevoerd en gelukkig ook nog is voorzien van de originele band (tu)
z’n nickname is Extreme …wat ook op de strap-adaptor staat…
genoeg info bij deze wat foto’s …
als het allemaal teveel G-Shock hier op het forum wordt , geen probleem …klik je gewoon verder naar het volgende topic
Deze scherpzinnige foto’s verduidelijken waar het hier om gaat.
Namelijk een robuuste tijdmachine welke zich mag verheugen in een warme belangstelling.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van deze mastodont der horloges.
thnx, ben er zelf ook erg blij mee … vind het zelf ook geing dat de kastvorm opzich het zelfde is maar dat hij door de andere module weer een geheel andere look krijgt.
ook een leuk iets is dat de lichtbutton itt de andere bij deze versie van metaal is.
een andere leuke aanwinst die er aan zit te komen ligt helaas alweer even bij de douane
Mooi exemplaar van dit robuuste merk. Van harte gelukgewenst. Ik ben momenteel, vanwege de aankomende Kerst, bezig op Japanse sites te gluren voor mooie en exclusieve G-Shocks. De GWX-56 (alleen in Japan en USA verkrijgbaar),in de oranje versie staat hoog bovenaan mijn wishlist. Ik zal tzt, zover een ander dat niet doet, een topic over de wishlist openen.