Nieuwe aanwinst: Casio G-shock GW-M5610BC-1JF (alweer geflipperd maar toch leuk topic)

Na vele G-shocks geprobeerd te hebben, is dit toch mijn ultieme denk ik (ja ja, tot nu toe… :wink: ). Vandaag binnengekomen. Lekker compact, klassiek design, donker display, tough solar, multiband 6 (atomic timekeeping), 29 tijdzones en een super comfortabele stalen band. En - niet geheel onbelangrijk - niet glossy… :smiley:

Ladies & gentlemen, we’ve got him… met dank aan @Monaco voor de (zoveelste) tip

15 likes

:thumbsup: Nice

1 like

Cool ding!

1 like

Erg mooi!:watch:

1 like

Leuke band op deze…

De volgende keer meteen aan de meester vragen voordat je weer zomaar wat koopt…

1 like

ziet er goed uit!

1 like

Top G-Shock. Ik heb deze ook gehad. Hij kon het helaas niet winnen van de GW-5000. Ik heb op internet al combinaties gezien van een GW-5000 klok met de band van BC. Ziet er ook top uit.

1 like

Oe das wel een hele mooie. Mooier dan mijn oude witte G-shock. :slight_smile:

1 like

Mooi. Veel plezier er mee.

Groet Tecco

1 like

Gaaf met dat negatieve display, ik heb zelf een ‘gewone’ DW5600E onderweg

1 like

Heb deze ook! Bevalt zeer goed. Veel plezier ermee :smile:

1 like

Nice, Dit is toch een van de ultieme tijdwaarnemers. Altijd een volle ganreserve en de juiste tijd. Onmisbaar ook als je mechanische horloges hebt, Mooi ijk instrument.

1 like

Ik heb deze ook. Ooit verkocht maar weer opnieuw aangeschaft. Tijd is niet heel lekker leesbaar maar het ziet er cool uit.

Bij de tweede werkt helaas auto-EL niet lekker. Gaat maar heel af en toe aan. Bij een negatieve display toch wel handig als het wat donkerder is, dus check even of die van jou goed is. Enjoy!!

1 like

Mooie klok Can !!
Fijne band, zit ook op m’n GW-a1000 stealth.

1 like

Gefeliciteerd! Altijd goed om erbij te hebben, een G-Shock!

Bij mij doet de auto EL het ook niet. Heb wel eens gelezen dat die het na een tijdje gewoon wel doet. Zou met kalibreren te maken hebben.

Overigens gebruik ik dat nooit, beetje irritant als elke keer lampje gaat branden als je met de arm beweegt en daarbij niet zo handig voor stealth werkzaamheden :wink:

1 like

Altijd mooi zo’n G-Shock, alleen een beetje jammer dat het eeuwen duurt voor je alle functies door hebt…
Maar dit is wel een hele mooie !

1 like

Casio is altijd goed, the ultieme beaters

1 like

Ahh nice! Super stoere klok!
Ik heb hem ook besteld, ben erg benieuwd maar moet nog 2-3 weken wachten!
Wat is jouw pols?

Ik heb zelf de versie zonder deze band gekozen dus ik heb de normale rubber band met gesp, de linker hier naast de jouwe.

1 like