Nieuwe aanwinst:Casio GW-M850-7ER

Is dit het ultieme vakantiehorloge?..bijna, was leuk geweest al ie nog een barometer had om het weer een beetje in de gaten te houden.
Gistermiddag ontvangen, nu even wat snapshots gemaakt.
Jaja, ik weet het, hij is wat groot om mijn pols maar als vakantiehorloge maakt me dat niet uit.
Met zonnecel en radiocontrolled,200m waterdicht en wit is het nieuwe zwart;)

van harte met je nieuwe aanwinst … leuke klok (tu)
barometer en hoogte meter is bij casio niet heel betrouwbaar dus of je het mist :wink:

Mijn beste,

En ook al valt het zomerweer, hier in de lage landen tot nu toe toch wat in de min,
met zo’n warmbloedige Casio, krijg je er gewoon weer zin in!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit vreugdevolle horloge.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

onverwoestbaar die dingen, veel plezier ermee.

Proficiat met deze stoere zomerse klok!

Lowlander Schreef:

Is dit het ultieme vakantiehorloge?..bijna, was
leuk geweest al ie nog een barometer had om het
weer een beetje in de gaten te houden.

Bedoelde je de Riseman?

Ik zat em te overwegen, maar toch weer voor een ABC-tje gegaan.

Die riseman is ook cool, maar nog groter dan deze, en ik heb al een protrek en een suunto observer, het ging mij in eerste instantie om wekkerfuncties (5 alarmen) en radiogestuurd en zonnecel vond ik ook wel leuk om in mijn collectie te hebben, en nog betaalbaar ook.

:slight_smile: hehe, lekker dik ding op die polsjes van je :wink:

Onverwoestbare horloges. Je kunt er lekker mee zwemmen en 's ochtends piept het alerm je wakker, zodat je ook nog eens geen wekker hoeft mee te sjouwen. En de kans dat je vanwege je horloge wordt beroofd, is ook minimaal. Kortom, het ideale vakantiehorloge. (tu)

Oh ja, size does matters. Ik heb een 50mm U-boat achtig klokje geprobeerd. Dat stond er erg verloren bij.

En als basis vind ik idd ook die functies het belangrijkst voor de dagelijkse dingetjes.