hier mijn nieuwe aanwinst. een casio met heel erg veel functies. om dat allemaal hier te gaan typen, daar heb ik geen zin in, dat is te vinden op het net.
ik heb dit horloge overgenomen van een lid van ons forum, seamaster. met daarvoor mijn hartelijke dank voor het netjes afhandelen van alles.
nu nog een paar foto’s. de kwalitijd is wat minder vanwege te wijnig licht.
maar het is redelijk te zien allemaal.
mvg arie.
Hetig! Veel plezier ermee.
Sterk horloge…daar ga je veel plezier aan beleven…na wat zware werkjaren in de jaren tussen 2000t/m2002 is ie nu met een soort van pensioen en gebruik ik hem alleen nog als sporthorloge…

Zo, dat ziet er uit als een polscomputer:D Gefeliciteerd!
Mijn beste,
Van harte, met deze dappere tijdgenoot.
Een kloeke alleskunner welke je tot onmetelijke hoogtes en verbazingwekkende dieptes der tijdgeest zal brengen.
Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit sublieme horloge.
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.
He Maat,
zoals ik al eerder zei, met dit horloge heb je veel tijd nodig…voor je alle funkties kent! Ik denk dat je een pracht horloge gekocht hebt!
En moge het je in goede en in slechte tijden tot steun zijn!
Hopelijk vooral in goede tijden…
groet, je maatje justin
Mooie spele-dingen. Fraai wat ze allemaal in zo’n kastje kunnen stoppen. Veel draag- en meetplezier.
Proficiat! Voor mij zijn het echte leuke reisgenootjes. Ik wacht tot die nieuwe titanium 6band wat betaalbaarder wordt.
van harte met je nieuwe klok , en veel plezier ermee (tu)