Eigenlijk had ik me voorgenomen om niks meer te kopen en door te sparen voor mijn graal.
Maar ja, het bloed kruipt waar het niet gaan kan…
Het is echt een kleine computer met tal van functies:
Compas
Barometer/thermometer.
Altimeter.
Wereldtijd.
Maanfase indicator.
Getijdengrafiek.
Solar gevoed.
5 Band sync.
En 200 mtr(!!) waterdicht.
Eigenlijk is hij te groot voor mijn smalle polsen, maar ach…
De band is gemaakt van aluminium en iedere keer verbaas ik me er weer over hoe licht hij is.
Wat ik me wel afvraag, puur uit interesse, waarom heb je voor dit model gekozen? Ga je de functionaliteiten gebruiken, vind je het gewoon leuk om te hebben, het er mooi uitzien, of nog wat anders :)?
Eigenlijk een beetje van alles: Mooi, leuk om te hebben en ik gebruik de functies voor de lol.
Of ik hem nodig heb? Absoluut niet Ik had al een T-touch en een Riseman.
Dit jaar willen mijn vriendin en ik door Europa gaan trekken met de auto en dan is het een leuk speeltje om mee te nemen. Vooral de alti- en barometer zijn dan toch wel handig en wie weet komt het compas nog eens van pas…
Ohja, de grove aluminiumband vind ik zelf ook erg mooi!
Veekeren Schreef:
Ik vind het stoer, maar wel groot inderdaad!
Wat ik me wel afvraag, puur uit interesse, waarom
heb je voor dit model gekozen? Ga je de
functionaliteiten gebruiken, vind je het gewoon
leuk om te hebben, het er mooi uitzien, of nog wat
anders :)?
Marnix-moed en Dreski zeggen het zo mooi: deze klokken zijn retegoed, zijn geweldig voor (avontuurlijke) vakanties en ja…, 't is gewoon leuk grotejongensspeelgoed! :~
Mooi en functioneel horloge,waar kan je zoiets
best kopen?
Er staan zoveel adressen op het internet
Bij EU webshops vergelijken voor de prijs, want met de internationale prijzen zal het niet veel verschillen. Zeker niet voor de nieuwere en duurdere varianten en na importheffingen. Zie horloge.nl, horloges.nl, Schmiemann.de, maar zeker ook eBay van onze Oosterburen of de overkant van de Noord-Zee.
Uitgezonderd de limiteds en speciale uitvoeringen, want die zijn hier niet zo makkelijk te krijgen.
Ik heb deze gekocht bij een Juwelier in Gouda. Die waren net begonnen met de Casio G-shock line.
De eigenaar vond het wel leuk om mij te helpen aan een pro trek, na mijn getoonde enthousiasme voor Casio.
Overigens is hij op internet ook veel verkrijgbaar.
kristofd Schreef:
Mooi en functioneel horloge,waar kan je zoiets
best kopen?
Er staan zoveel adressen op het internet