Nieuwe aanwinst: Casio retro

Nog een bescheiden nieuwe aanwinst; Casio B640W. Online had ik deze al een paar keer gezien en leek het me wel wat. Afgelopen weekend als impulsaankoop meegenomen bij de Bijenkorf uit de opruiming (20% korting op Casio). Leuke retro uitstraling, wat kleiner dan b.v. een G-Shock. Leuk voor de afwisseling :slight_smile:

Groeten,

Stefan

10 likes

Mijn beste,

Leuk.:+1:
Veel plezier met deze nostalgische tijdgeest!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Leuk man! Zeker voor d’r bij is het een fijne aankoop. Geniet ervan zou ik zeggen :+1:

1 like

Ik vind het serieus nog een leuk ding ook! Geslaagd ontwerp.

1 like

Kunststof of metaal?

Best lekker die retro’s toch jammer dat ze anno 2016
nog steeds van die kleine rot lampjes monteren.

Het is een combinatie; de band, knoppen en achtkant zijn van metaal met een pvd/zwarte coating. De kast is van hard kunststof. Het glas is plexi/kunststof.

Groeten,

Stefan

Deze heeft gelukkig backlight, i.p.v. een klein lampje in de hoek van het display.

Groeten,

Stefan

1 like

Ik heb zelf deze, en ik denk dat wanneer Casio wat meer zelfvertrouwen in het design zou hebben en net als in de jaren 80 die kastjes van staal maakt i.p.v. kunststof
dat ze nog best voor een redelijke prijs verkocht zullen worden.

grt. Gerard

1 like

Leuke nieuwe aanwinst. Geniet ervan. Ik vind die retro look toch wel wat hebben. Leuke look voor een zeer betaalbare prijs, uitstekende beater watch.

Och, dan gaat die vast nog wel een paar jaartjes mee, maar gelukkig geen fel gekleurd kunststof! :+1:

1 like

Gefeliciteerd met je aanschaf :boy: :watch:

http://www.antihipstermeme.com/wp-content/uploads/2015/05/1430763381490.jpg

1 like

Haha, was ik nou toch maar voor de gouden gegaan…

Groeten,

Stefan