Nieuwe Aanwinst Casio

Toch nog een aanwinst in 2013, deze kon ik mezelf niet onthouden. Ik tikte deze op de kop voor een paar tientjes en dit is volgens mij het meeste horloge wat ik ooit gekocht heb voor dat geld (bijna letterlijk ook met zijn diameter van 45mm)

Klokje is 10ATM waterdicht, heeft een schroef kroon, schroef deksel en een inner rotating bezel.

Ook aan de kast is nog aandacht besteed, mooie zwarte bezel, de bovenkant van het staal is mat en de zijkant gepolijst, zelfs de lume is echt in orde.

Al met al een fijne daily beater.

Hier wat foto’s, de datum is net aan het wisselen deze werkt verder prima

Mijn beste,

Een gedegen aanwinst!! Je zal hier veel plezier aan beleven!!
Goede combinatie ook, horloge en horloge-band.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Ze worden steeds mooier die Casio’s, gefeliciteerd(tu)

Strak! Veel plezier, maar dat gaat vast lukken.

(tu)

Zie er goed uit, Niels. Mag ik je vragen waar je deze hebt gekocht en wat het typenummer is van dit model Casio?

Thanks!
Eric

Edit: al gevonden, MTF-E001-1AVEF

Wat een leuk model:)-D Schitterende lumen (lekker stevig), maar ook subtiel (oranje dots chapterring icm oranje secondewijzer)

Veel draagplezier!!

@Eric: je hebt een PB’tje

Het type nummer is trouwens MTF-E001-1AVEF-50

Niels voor mijn ook graag het adres, bedankt alvast.

PBtje hennie,

Voordat ik nog meer PB’s krijg. Ik heb hem zelf op marktplaats gespot, maar door even te googlen kwam ik hem voor 69 euro tegen.

proficiat!

vind ook dat deze erg goes geslaagd is.

ben eigenlijk wel benieuwd wat louis v deze en casio in t algemeen vindt. care2share?

Toen ik het topic opende had ik heel eerlijk gezegd niet verwacht dat ik zo’n mooie klok te zien zou krijgen. Een zeer aangename verrassing van het merk Casio die ik zelf ook zeker zou dragen.

Héél veel draag plezier gewenst!

Niet echt een model wat je verwacht bij de naam Casio. Maar ziet er goed uit.

Rob K

marnix.moed Schreef:

proficiat!

vind ook dat deze erg goes geslaagd is.

ben eigenlijk wel benieuwd wat louis v deze en
casio in t algemeen vindt. care2share?

de…uhm lettertype (?) vd cijfers vind ik wat minder. en de band zou ook mooier kunnen. maar veel horloge voor t geld

Er zijn echt wel verbeter puntjes inderdaad maar ja wat wil je voor dit geld