Erg smaakvol! in mijn ogen mooie combinatie van een warme kleur leer met een heldere zwarte wijzerplaat!
Veel draagplezier.
Tobias
Erg smaakvol! in mijn ogen mooie combinatie van een warme kleur leer met een heldere zwarte wijzerplaat!
Veel draagplezier.
Tobias
hoi coenraad prachtige aanwinst certina lijkt een beetje onder gewaardeerd merk maar dar is echt onterecht veel plezier en veel draagplezier in goede gezondheid gr hans
prachtig horloge !!1
Hallo Coenraad,
Ik kan de vreugde tot hier voelen 
Prachtig horloge ! Zeer mooie wijzerplaat, vooral met de “sun-burst” dial, die zeer smaakvol én praktisch is aangebracht: zonder de uitstekende afleesbaarheid van dit horloge te hinderen.
Tevens vind ik de combi van deze wijzerplaat met de croco-band een sublieme combinatie. Ik zou er wel geen stortbad mee nemen - dat vraagt dan weer om een stalen band. Maar dat zou ik persoonlijk niet doen. Laat de croco er op en neem liever de moeite om het horloge even (veilig !) aan de kant te leggen.
Persoonlijk heb ik ook 1 Certina: een Airwolf lookalike. En ik ben hier zeer tevreden over.
Ik heb trouwens al eens op twijfel gestaan om eens een zwarte square DS te kopen - ook op croco band. Vind dat zéér "dressy.
Nu nog eens een wrist-shot hé. ( vind ik persoonlijk steeds een marteling om zelf te maken
)
Ah ja, en wat vouwsluitingen op lederen banden betreft: ik heb er ook nog geen goede tegengekomen, maar ik denk dat dit wél een beetje zal afhangen van het merk én van de grootte van je pols. ( Ik denk dat ze comfortabeler om een dikke pols zitten )
Het schijnt dat die van Breitling wél goed zijn, maar die kosten dan ook heel wat centje$$$$$$$… 
Maar anderzijds: als je een verzameling horloges hebt, en je wisselt regelmatig eens af, krijg je die band toch niet zo gauw versleten. ( Doornsluiting brengt meer band-slijtage met zich mee).
Daarenboven: als je geen banden verslijt, ontdoe je jezelf van het plezier om op de Rikketik eens op “bandenjacht” te gaan.
Niets zo leuk !!!
En dan thuis er de nieuwe band op prutsen: wéér eens plezier ! (tu)
Beste Coenraad, wat kan ik nou nog toevoegen aan alle woorden van de vorige sprekers? 
Ik wens je veel plezier van dit prachtige horloge! Wees er vooral zuinig op! (tu)
Een prachtig horloge op een prachtige band dat verdiend veel eer een echte vent draagt zijn horloge op leer.
Veel plezier met deze mooie aanwinst
gr Pieter

Certina is mooi! Ik heb bijna dezelfde!
7 jaar later, je bent goed bezig.