Nieuwe aanwinst. Certina DS Prince!

Nieuwe aanwinst. Een Certina DS Prince!

Op een of andere manier spreken de horloges van Certina mij altijd aan. Onlangs stond dit horloge hier te koop op de Horlogemarkt en ik kon het eerlijk gezegd niet laten haha :grin:

Ik heb er een rally strap op gezet, dit past mooi bij de sportieve uitstraling van het horloge.

Onder de kap een betrouwbaar en degelijk Zwitsers Eta uurwerk.

Ik hou niet van (te dikke)facetranden of andere overdreven bling bling. Bij deze DS Prince is dat precies goed in evenwicht. De kast is mooi strak en mat, zonder facetrand, met een gepolijste lunette.

Langs de rand van de wijzerplaat zit een minutenring, samen met de ietwat grove indexen en wijzers en de rode secondewijzer heeft het geheel een mooie sportieve uitstraling.

Al met al eigenlijk heel eenvoudig. Echt een minder is meer design.

8 likes

Mooie aanwinst!
Ik zag hem ook staan in te koop en heb er serieus over gedacht om hem te kopen, gelukkig ben jij me voor :smile:

1 like

Leuke aanwinst proficiat .

Mijn beste,

Klasse hoor!!
Ik wens je er vele sportieve, fraaie momenten mee.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

prachtige stijl net als deze certina DS-1 titanium. En dan ook nog precies de tijd aangeven, knap toch?

Gefeliciteerd! Coole band, ook. Staat 'm idd goed!

1 like

Ja de DS-1 serie is ook erg mooi :+1: Die zijn iets verfijnder in design

Zeer net klokje! Proficiat.

Inderdaad, een mooie combinatie. Enjoy!

Cool. Het is al de tweede keer deze week dat ik het zeg, maar ook deze ziet er op de pols veel mooier uit dan in de catalogus.

Serieus, daar moet Certina echt iets aan doen. Ik bladerde enkele weken geleden de catalogus door, en trof werkelijk niets aan dat ik mooi vond of me aanspoorde om ze in het echt te gaan bekijken. Terwijl ik na beide ‘wrist shots’ op deze site dacht: misschien toch weer bij een juwelier langs gaan.

1 like

Zeer fraai veel draagplezier.

Zeker een mooie klok. Heel veel plezier ermee.

Lekker eigenwijs horloge. Aparte wijzers en een dikke 12, prima! Mooie klok. Geniet ervan. :watch: :+1:

Mooi.

Proficiat, heel mooi horloge! Alles mooi in verhouding, strap staat 'm ook top!

Die mag er zijn, proficiat!

Prachtig!!! O wat vindt ik hem mooi, werkelijk een superklok, weet je waarom, ik heb hem zelf ook :smile:
En ben er inderdaad super tevreden mee, draagt heerlijk, strak en toch sportief, veel draagplezier ervan!!

Gefeliciteerd.

Die plastische emotieloze catalogus foto’s zijn echt bij bijna alle merken altijd om te huilen. Onbegrijpelijk inderdaad…

Thanks allen voor de leuke reacties :smiley: