Net binnen en even bij het raam gezet om op te laden. Ik was bang dat hij te groot voor me zou zijn maar ik kan hem net hebben. Lekkere beater met schroefkroon dus ik kan er makkelijk mee het water in. Goed afleesbaar en een comfortabele nylon band voor de zomerse dagen.
Heel gaaf, heeft wel iets weg van de ‘legendarische’ Ray Mears Eco Drive. 44mm zou me afschrikken, maar je lijkt er nog mee weg te komen
Groeten,
Stefan
Was dat niet de BM6400? Die heb ik ook gehad en was dacht ik kleiner. Spijt van en daarom deze nu gekocht. De BM6400 is heel lastig te krijgen.
https://img.horlogeforum.nl/uploads/db9961/original/3X/a/a/aa4f2a2a791dc8f3939e639fa3820aa1dddc16d7.jpg
Lug to lug is 48mm. Meer als 50 kan ik echt niet hebben.
Nice! Mooie kroon ook
Gefeliciteerd met deze mooie NA🖒…
Jip die ja…als ik die ooit nog eens tegenkom wil ik die ook wel😊…maar zoals je zegt heeeel moeilijk te vinden…Heb ook wel eens gedacht om deze te nemen i.p.v de BM6400 maar de grootte hield mij toch tegen…maar wel een mooie🖒
Houd deze de lume lang goed…bedoel voordat het niet meer leesbaar is? Of nog niet kunnen testen?
De Ray Mears was de PMU56 2373 maar ook de AP0600 01e
Deze is van Titanium en heeft een monocoque. Volledig gesloten kast die alleen te openen is via het glas.
Tegenwordig is er een Royal Marines Commando versie van.
Wel veel duurder als deze. Voor 110 euro lag hij op de mat. De andere zijn bijna het drievoudige.
Ook mooi maar inderdaad aan de prijs…met Marine logo paar keer tegengekomen…maar vind ze mooier zonder logo…die andere mef Promaster logo is wel bruut😊