Nieuwe aanwinst. Citizen duiker

Het werd weer tijd voor ee analoge automaat. De dollar staat lekker laag en ik kwam deze tegen. De Citizen promaster NY0040-50E. In het verleden heb ik een blauwe gehad die ik eigenlijk niet had moeten wegdoen. Dit keer een zwarte met de stalen band. uiteraard heb ik er ook een mooie rubber band bij. Myota uurwerk dus dat zal wel lang doortikken. Hij is ook nog iso gecertificeerd. Een echte duiker dus.

Gewoon lekker basic, strak! veel plezier ervan!

Ziet eruit als een Sumo.

Veel draagplezier. :slight_smile:

Erg mooi en robuust klokkie!!(tu)

potverdikkeme, ik moet deze toch ook nog eens kopen. Was toen ik 16 was samen met de chronomat mijn wishlist horloge. Beiden zijn er nooit gekomen, de chronomat acht ik de kans klein dat die nog komt. De citizen komt er vast nog wel.

Veel plezier ermee !

frenk Schreef:

Gewoon lekker basic, strak! veel plezier ervan!

+1

Veel draagplezier toegewenst.

Met vriendelijke groet,

Herman

Dreski, vriend!

De wijsheid komt met de jaren zie ik? :}

In de categorie “very affordable” vind ik dit veruit de mooiste duiker die er te krijgen is. Deze duiker is slim ontworpen: positie kroon, verzonken lumepit bij de “60” op de bezel-inlay, ontwerp van de bezel zelf, en geen kopie van een of andere dure duiker.

Robuust, origineel en functioneel.

Citizen zou er mijns inziens goed aan doen een limited edition uit te brengen van deze klok: saffierglas, zichtbodem en zonder dag of datumaanduiding bijvoorbeeld. Zou ik zo rond de 250 Eu voor over hebben.

Ik heb dit horloge al zo,n 12 jaar.
Laatst via Rob een nieuw glaasje in laten zetten en de kast geheel gepolijst.
Echt een topklok.
Gefeliciteerd en veel plezier ermee :slight_smile:

Blijft een klassieker (tu)

Een mooie stevige duiker met zijn eigen “looks”.

Zit nog weleens te twijfelen om er een aan te schaffen.

Veel plezier ermee(tu)

Hans

Ziet er goed uit Dreski!! Vind dit leuker dan de Seiko 7,31,etc.

(tu)

Je bent wel weer lekker bezig of niet!! :wink:

Bidle Schreef:

Ziet er goed uit Dreski!! Vind dit leuker dan de
Seiko 7,31,etc.

(tu)

Je bent wel weer lekker bezig of niet!! :wink:

De verzameling veranderd continu. Ik kwam erachter dat ik nu wel erg weinig mechanische analoge exemplaren had. Er moest dus een goede duiker bij die ik als daily beater kon gebruiken. Er is nog een Steinhart Ocean 1 GMT onderweg en een hele gave G-Shock waar ik al een tijd een oogje op had.

Ik heb er een waterproof band opgezet met veiligheids vouwsluiting.
Is net ff anders…

Gaaf hoor! Zo eentje moet ik mij ook nog eens aanschaffen. Heb ik toch ook al een tijdje op de korrel…

Proficiat met deze stoere aanwinst.

hoe vind je hem op een NATO?

:slight_smile:

Leuk met die andere band.

Veel draagplezier.

Marijn2 Schreef:

hoe vind je hem op een NATO?
http://i462.photobucket.com/albums/qq348/marijn2/C
itizenPromaster200MDiverWeb.jpg
:slight_smile:

Ik heb helaas ff geen 20mm nato op voorraad maar die moet er natuurlijk wel bij.

Altijd goed zo’n ding :~

Tabee

Mooi, stevig klokje. Vooral met deze band.