Nieuwe aanwinst Citizen Duiker

:smiley:

Groet,
Werner

Hoi Dreski,

Een mooie duiker, weer! Wat is de diameter van deze, een 38mm of een 41 mm?

Groeten,

Martin

Hij is 41mm. En voor wrx. Je kunt ze gewoon in Nederland kopen. Ze zijn 220 euro bij de juwelier. Het loont zich dan ook om ebay in de gaten te houden. Deze komt bij Pokemonyu vandaan.

Ik heb hem even op een meshband gezet. In de toekomst komt de originele stalen band nog maar dit staat ook erg apart.

Geweldig, er zitten ook Kuifje-fans hier!! :smiley:

Ik ben gezwicht Dreski…ik heb hem toch gekocht :smiley:

Reddeloos verloren X(

hahaha heel veel draagplezier Tempus. (tu)

Yeahhh!!! Thanks!! En neem er zelf ook eentje :smiley: Dat wordt een bijzondere editie aanstaande woensdag :slight_smile:

Mooi rustig horloge met een krachtige uitstraling. Ik denk dat zo’n crown aan de linkerkant best wel lekker draagt (?)

Die kroon draagt inderdaad erg comfortabel. Het is wel even wennen met gelijk zetten.

Hij is binnen, Dreski! Nu een wristshot maken voor morgen (wat dragen wij op woensdag!!) :smiley: :smiley:

Gr Ron

Ik ben benieuwd naar de fotos. :wink:

Het is sowieso beter om je horloge af te doen als je aan de kroon bezig gaat. Als je hem om houdt komen de krachten er scheef op en loop je meer risico om de as te beschadigen.

Ik heb een veiling gevolgd bij Pokemonyu. En inderdaad, ze gaan voor schappelijke prijzen weg. Ik heb me moeten inhouden om ook niet te bieden. Elke week een nieuw horloge is leuk, maar blijven eten schijnt ook wel belangrijk te zijn. :slight_smile: . Ik zal ebay meer gaan volgen.

Ik vond 'm beter tot zijn recht komen met de blauwe rubber band.