Nieuwe aanwinst Citizen Duiker

Ik had al een hele tijd een oogje op dit model en met wat geduld is hij voor een zeer aantrekkelijke prijs te krijgen. De blauwe wijzerplaat is zeer mooi. Ik heb wat weinig blauwe modellen in mijn collectie en dit is een mooie aanwinst. In de toekomst komt er nog een stalen band bij. Hier de fotos.



Gefeliciteerd met je mooie, nieuwe aanwinst! Ik heb deze in het zwart en ik ben er dik tevreden over. Een prettig horloge en dat zul je zelf snel genoeg ook wel merken! (tu)

Erg fraaie diepblauwe kleur! Mooie marinestrap van ATG erop en hij is perfect.

Prachtig Dreski!! Echt een heel fraai horloge! En niet in het minst, Nee…Juist vanwege die blauwe band!! Die maakt het ding nou juist zo bijzonder! To be honest, ik had er ook al lange tijd een oogje op. Maarrrre, als je al een horloge in bestelling hebt en je bent dan alweer bezig met de volgende, afijn…je begrijpt wel wat ik bedoel :smiley: :smiley:

Gr Ron

Ik weet precies wat je bedoelt. Bij mij is er nog een onderweg. Ik heb al weer eens geboden op een exemplaar en morgen krijg ik een nieuwe horlogekoffer voor 10 exemplaren. :smiley:

Mooie aanwinst. Ik heb een tijdje terug dezelfde gekocht, maar dan met een gele (geheel verlichte wijzerplaat. Ben er zeer tevreden over.

Dat is een hele mooie.
Misschien vind ik hem nog wel mooier dan een Seiko duiker.
Of is dat vloeken hier op dit forum?:slight_smile:

Nee hoor helemaal niet. Die heb ik ook overigens en heeft ook zijn charme.

Mooi hoor. Maar die “plastic” band vind ik een beetje goedkoop staan; gelukkig ga je daar wat aan doen. Veel plezier er mee!

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Veel draagplezier!

prachtige aanwinst mooi die blauwe wijzerplaat met die blauwe rubber strap veel draagplezier in goede gezondheid gr hans

heelk leuk en ook mooi horloge. Vroeger wilde ik deze altijd hebben samen met een Breitling Chronomat, blauwe plaat stalen kast en gouden riders…

zoals je kunt zien is het van beide niet gekomen. De Citizen maakt nog steeds een goede kans aangeschaft te worden.

veel plezier ermee !

Mijn beste,

Proficiat met deze kordate klok, welke je niet alleen de juiste tijd, dag en datum geeft doch ook de juiste diepgang des levens leert kennen.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

mooi blauw is niet lelijk!! Veel plezier met deze duiker. Leuk die kroon links.

Groet,
Arno

Gefeliciteerd met deze prachtige aanwinst! Mooie klok. Wederom ben ik weer erg onder de indruk van de wijzers en de lunette.

Mooi , maar het valt mij op (nu pas !?) dat het knopje links zit en ik ben geen duiker, draag je dan het horloge rechts en aan linkerpols een dieptemeter of zo ??
grtjs

Heerlijke horloges zijn dat! Ik had 'm gisteren toevallig (in de zwarte versie) de hele dag om toen ik naar het zwembad ging met de kinderen.
Ik heb ook nog een gele gehad en volgens mij nog een andere kleur maar die heb ik weer verkocht. Van die gele heb ik wel wat spijt.

michiel54 Schreef:

Mooi , maar het valt mij op (nu pas !?) dat het
knopje links zit en ik ben geen duiker, draag je
dan het horloge rechts en aan linkerpols een
dieptemeter of zo ??
grtjs

Je draagt hem gewoon links. De kroon zit daar zodat hij niet in je wet suit prikt. Onder water heb je alleen de functie van de bezel nodig. Met duikhandschoenen aan krijg je die kroon ook niet losgeschroefd. En wanneer je het zonder handschoenen voor elkaar krijgt loopt je klok vol met water. :wink:

Zo , weer iets wijzer , dank je !
grtjs

Hoi dreski,

Mooie duiker. Ik had eigenlijk nooit zo naar die Citizens gekeken, maar deze (met name ook door de foto’s) trekt toch mijn aandacht.
Zijn deze citizens net als de hier bekende seiko’s niet voor de Europese markt? Is er zo’n handige site als die van Rob of is het de bekende veiligsites in de gaten houden?

Michel