Nieuwe aanwinst Citizen JP2000-8E

Jajaaaaaaa, hij is er sinds gisteren.
Heeeeeeel lang gezocht naar een goed gebruikt exemplaar, maar die kosten vind ik nog veel te veel geld, voor vaak flink beschadigde exemplaren. Enne oohh ja, hoeft alleen een nieuw batterijtje in en de band is versleten, wordt er dan gezegd. Weten die verkopers wel, dat een goede/correcte batterijwissel voor een Aqualand ca. Euro 65,00 kost en een origineel bandje ook ca. Euro 35,00
Maar goed, zoeken…zoeken…zoeken… en nog eens zoeken en dan ineens via Ebay, vanuit Frankrijk een 100% nieuw exemplaar, met volledige garantie, voor ongeveer 2/3 van de reguliere shopprijs weten te bemachtigen. Enne niet te geloven, jajaja het kan toch blijkbaar, zondag besteld en gisteren dinsdag vanuit Frankrijk al in huis.
Ik ben laatst met een pakketje naar België bijna 2 weken bezig geweest, postcode door de dame van notabene een Belgisch postkantoor, verkeerd overgeschreven (en ik had het er nog wel met koeienletters opgeprint) en dan weet de eigen Belgische postbode, het correcte adres niet te vinden en dan ga je me toch een traject in…nou ik zal jullie de details maar besparen.
Terug naar mijn nieuwe klokje, man wat ben ik hier blij mee, wat een mooi ding!

1 like

Stoere klok! De lokale kroegbaas hier heeft er ook zo één :slight_smile:

Waarom is die batterijwissel zo duur dan?

lance_explorer Schreef:

Stoere klok! De lokale kroegbaas hier heeft er ook
zo één :slight_smile:

Waarom is die batterijwissel zo duur dan?
Afpersen, vernieuwen van de O-ring, ik ben dan wel geen duiker, maar mijn horloges wil ik altijd goed, origineel en prima in orde houden.

Mooi hoor. Gefeliciteerd!

Mooie Citizen. Veel plezier ermee ! :~

Nice :+1:

snoeike Schreef:

Nice :+1:
Dank je, maar &#128077?? Means??

Mooi man, geniet ervan (tu)

Veel draagplezier! (tu)

(tu) Proficiat!

Grt.

Dat is de code van een smiley, die deze site niet ondersteunt

Moderne klassieker!(tu) Gefeliciteerd!

Proficiat!

Cool!(tu)

Geniet ervan!

Groeten,

Noel.

Naar mijn weten zaten er in dit model maar liefst 3 batterijen. Klopt dat?

dreski Schreef:

Naar mijn weten zaten er in dit model maar liefst
3 batterijen. Klopt dat?
Zou best kunnen, heb er ook nog eentje gehad, in een iets andere uitvoering, die had er inderdaad 3 stuks.

Ik heb hetzelfde horloge alleen die van mij is al meer dan 30 jaar oud denk ik, een van de eerste. Heb alleen in al die jaren een keer een nieuw uurwerk er in laten zetten. Erg fijn horloge maar idd er zitten 3 batterijen in. Veel plezier ermee!!

dreski Schreef:

Naar mijn weten zaten er in dit model maar liefst
3 batterijen. Klopt dat?

In het oude model zaten er 3, in deze gelukkig maar 1 :slight_smile:

dreski Schreef:

Naar mijn weten zaten er in dit model maar liefst
3 batterijen. Klopt dat?

Had ik n keer met n cheapass led horloge. Dacht ik voor 5 euro klaar te zijn. Werd t ineens 3x5=15 euries.
Dat was t moment dat ik zelf maar n paar doosjes batterijen ging halen voor t geld.

Heb jou horloge nog even vergeleken met de mijne. Het lume van de 12 zit bij mij onder het lcd display en bij jou boven het display. Het klopt dat jouw horloge nieuwer is dan de mijne en idd 1 batterij heeft.