Nieuwe aanwinst ! citizen meccanico

Er zijn van horloges die onbewust je blik in de vitrine van de plaatselijke juwelier iets langer vasthouden.Zo iets overkwam mij de afgelopen week tot 3 keer toe.Ik moest voor iets totaal anders eventjes de winkelstraat door en moet daarbij altijd eventjes"gluren"in de “klokkenetalage” en daar viel mijn blik op een nieuw model van Citizen nl de "Meccanico"compleet geleverd met watchwinder.Ik moest hem gewoon eventjes passen en van dichtbij bekijken en hierbij viel mij het zeer fijn afgewerkte model op:handgemaakte crocolederen band,saffierglas,mooi afgewerkte wijzerplaat,10 bar waterdicht(alhoewel dit niet echt een duiker is :wink: ) enz.
Het eindresultaat: jullie raden het al…
Ik ben blij!!!

Gr Dennis:)

Mooi man!(tu)

gr Ron

Ik kan me voorstellen dat je blij bent, wat een mooi ding :~

Bijzonder gedetaileerd, zoiets heb ik nog niet eerder gezien van Citizen.

Ik vind hem zéér mooi!!!

Echt vet gefeliciteerd en veel draagplezier toegewenst

gr Pieter

LAAT DAT JA… X( Ons een beetje op onkosten jagen. Oftewel, ongetwijfeld zijn er nu weer een paar wish-listjes aangevuld.

Maar zonder geheid: erg mooi. Heel veel plezier er van. Enne, kost dat nou…? :)-D

Niels

Mooi hoor! Gefeliciteerd en veel plezier ermee!

Niels2 Schreef:

Enne, kost dat nou…? :)-D

Zo rond de 449 euro
http://www.grinsven.dejuwelier.nl/product_info.php/cPath/12_33/products_id/112499?osCsid=84895a32cb5f2ba09e7951c0625a4825
? Veel waar voor je geld als je het mij vraagt!

Ziet er machtig uit!

Mooie klok! Veel plezier ermee!

Mijn beste,

Dennis, proficiat met deze hartverwarmende Citizen.

De sub-wijzerplaat en het datumvenster geven aan dit horloge een esthetische schoonheid welke een lust voor het oog, en een verademing voor de pols is waaraan het gedragen zal worden.
Overigens kan ik mij goed herkennen in dat turen in de etalage bij de juwelier. Ik loop dan ook graag een straatje om, om mij voor de zoveelste maal te kunnen vergewissen van al dat fraais aan horlogerie.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Gefeliciteerd en ben blij :slight_smile: voor jou.

Mvg,Radjoe

Doorgaans niet zo’n fan van Citizen maar voor deze wil ik graag een uitzondering maken. Congrats!

Da’s een mooie, veel plezier ermee!

prachtig ding, vind die groeven in de zijkant wel geslaagd al zal dat niet iedereen bekoren…mooie aanwinst, veel plezier er mee.

Dat ziet er netjes uit, zeg! Veel plezier ermee! (tu) :slight_smile:

goeie klok man!

Erg mooi, stoer en toch een klassieke uitstraling. De band past er ook erg goed bij (tu)

Veel plezier ermee,

Martin

Proficiat. Een erg apart klokje, met name die rotor. De lume van de secondewijzer vind ik persoonlijk wat fors, maar verder een mooi klokje.

Getuigd van een zeer goede smaak mooi man