Nieuwe aanwinst Citizen NY2300-09L

Toen een tijdje geleden de dollarkoers weer eens lekker laag stond begon het weer eens te jeuken. Nog immer op zoek naar een vakantie horloge. De Casio was het toch niet helemaal voor me. Citizen duikers bevielen me altijd zeer goed en merkte dat ik nog geen duiker met pepsi bezel had. :smiley:
Na het lezen van een leuke review en een verkoper die een aantrekkelijke prijs gaf was ik eigenlijk verkocht. Ik hoop ooit nog eens het model met witte plaat te bemachtigen. Hij is wel te vinden maar een stuk duurder dan deze. Het was wel even wennen toen ik hem omdeed. Nadat ik mijn nieuwe Orient Mako afdeed leek dit wel een kinderhorloge. Toch is hij een nette 40mm. Aanschouw hier de fotos…

Ik heb ook nog een merkloze oysterband besteld die onderweg is. Voor wie nog ene leuke review over het horloge wil lezen. http://edscorner1.blogspot.com/2007/11/citizen-ny2300-automatic-diver-review.html
Als je goed zoekt kun je hem voor een redelijke prijs kopen. Heel veel value voor money.

Dreski, jij bent ontembaar! :smiley:

Dit horloge is helemaal oké. Zoals je zelf al zegt: veel value voor je money! (tu) Ik heb exact dezelfde gehad, en ook die met de zwarte wijzerplaat, en was er dik tevreden over. Verkocht omdat ik ze toch wat klein vond, zeker als je een SKX van Seiko gewend bent.
De rubber band vond ik wat minder. Aan een Nato zag-ie er goed uit en droeg-ie ook erg prettig. (tu)

Moi, Dreski, mooi!
Na mijn eerste (vintage) japanse duiker moet ik bekennen daar best van gecharmeerd van te zijn. Ik sluit dus niet uit dat iets als deze er nog wel een keer bij komt.
Veel plezier er mee, en voor straks op vakantie:

van harte met je nieuwe aanwinst (tu)

Gefeliciteerd mooie klok(tu)

heb zelf ook een Citizen gehad een AL0020-7E, 10jaar plezier van gehad.
ze zijn onverwoestbaar.
en veel draagplezier toegewenst:)

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

Ik zoek nog altijd met een half oog naar deze, maar dan met volledig luminous dial, voor wènig, natuurlijk.

Groeten,

Martin

mooi klokkie Dreski!

mischien een mooie mod door er ooit een bezel van een NY0040 op te zetten?

Mijn beste,

Een prachtig horloge met aan de opperhuid een vrolijke, doch functionele uitstraling en onderhuids een stuwende kracht welke dit horloge tot grote diepten zal brengen.

En laat dit Dolfijne vakantie horloge voor jou en je gezin tot ontspannende en inspirerende diepgang mogen getijde. (tu)(tu)(tu)

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Als je die Oyster er op zet is hij perfect (tu)

leuk hoor. staat goed bij je bermuda en je hawaishirt

Ziet er top uit.

Veel plezier ermee!

Gr,

Ron.

Dreski,

Een prachtige duiker.een Citizen duiker staat op mijn wishlist.

Groeten

Stefan