Nieuwe aanwinst: Citizen Satellite Wave F100

Los van een vakantiekokkie heb lang geen nieuwe aanwinst meer gekocht die enigszins het vermelden hier waard is. Maar nu dan toch…Sinds de dag dat deze Citizen F100 uitkwam vond ik het al een toffe klok. De hoekige vormen, 3d wijzerplaat i.c.m. de GPS techniek en het feit dat ie van titanium is geeft hem een beetje futuristisch uiterlijk vind ik.
Hoewel ik de Seiko Astron ook erg gaaf vind valt deze vanwege het formaat voor mij af.
Vrij onverwachts zag ik vanmiddag deze bij een juwelier liggen, ik toch eens naar binnen om te passen, dat viel niet tegen, het lijkt op de foto’s best een forse klok maar door de geringe hoogte en gewicht valt het met mijn dunne polsen goed te doen, ik ben gewend forse klokken te dragen, zoals Magrette bijvoorbeeld. Enfin meer en mooiere foto’s vinden jullie hier:
http://www.ablogtowatch.com/citizen-eco-drive-satellite-wave-f100-watch-review/
http://www.ablogtowatch.com/citizen-eco-drive-satellite-wave-f100-gps-watch-hands/
Ik ben erg blijk met deze aanwinst, tot slot wat snapshots met gsm

3 likes

Gefeliciteerd. Ziet er mooi uit.

Van harte ! heb deze laatst in mijn handen gehad, prachtig horloge en geweldige bouwkwaliteit :+1:

:+1:t2::+1:t2::+1:t2:

Toffe Citizen SW!!! Veel plezier ermee.

Wow!

Gaaf hoor :+1:

Hele mooie aanwinst met deze Citizen gefeliciteerd , maar ik vind deze toch fors om je pols .

Mijn beste,

Een kordate aanwinst!!
Geniet er met volle vreugde van. :+1:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Proficiat!

Waar ik persoonlijk tegenaan liep bij dit model is de stugge band aanzet. Net als bij n royal oak loopt de aanzet wat verder door, waardoor ik toch aardig wat inkijk heb ondanks t relatief geringe formaat vh horloge.

Coole klok. Van harte!

Dat klopt wel een beetje, zie fotootje, maar ik stoor me er niet echt aan, wel jammer is dat je vanwege de bandaanzet niet zo makkelijk ff een aftermarket bandje er op zet, het ontbreken van microverstelling is soms ook lastig, soms zit ie net iets te strak, maar andere tijden weer goed…tja…er moet iets te wensen overblijven zal ik maar zeggen :relaxed:

Mooi ontwerp, geniet ervan :+1:

Dat is idd vaak zo met n dergelijke band aanzet. Aan de andere kant vind ik dat met z’n metalen band de futuristische look t best tot zn recht komt.

En elke pols is anders. Bij de 1 zit t beter dan de ander.

Fijn afstelling is idd wel… Uhm fijn. Ik had afgelopen vakantie voor n gshock met GPS gekozen. Die had n rubberen band, maar ook dat zat soms t ene gaatje te strak en t andere te los. N sluiting met fijn afstelling is imho zoveel waard vh geld. Als t goed is ‘gebruik’ je t niet vaak, maar eenmaal in de goeie stand, kan n klokje zoveel prettiger zitten.