Geniet ervan!
Bijzondere wijzerplaat. Veel plezier met dit horloge.
Vrolijke aanwinst. Veel plezier ermee.
Horloge, dat zich makkelijk laat onthouden; onderscheidend en leuk. Plezier ermee.
Schitterende Schot.
Geniet van deze Hooglander!!!
Hij checkt inderdaad veel boxen! vooral de kwalitatieve afwerking, de ‘on the fly’ verstelling en de schroefpinnen tussen de schakels zijn een paar voorbeelden dat laat zien dat kwaliteit echt bovenaan stond bij het ontwerp.
Het horloge is een eerbetoon aan de bergen die hoger zijn dan 914 meter, oftewel “Munros,” waar bergliefhebbers graag op klimmen. En “Ridgeline” is de bergkam, het spannende stuk dat de echte avonturiers opzoeken.
Het design en de naamgeving brengen een eerbetoon aan de natuurlijke schoonheid en de avontuurlijke cultuur van de Schotse Hooglanden.
Dus ja, met dit horloge draag je een stukje van die ruige Schotse natuur om de pols.
Misschien toch niet dit.
Thanks!
Ja, moet ook zeggen dat de band geen enkel scherp puntje heeft. Erg solide en fijn aanvoelt.
Echt een waanzinnig comfortabele band. Maar beginnend met 20mm bij de kast, naar 16mm bij de sluiting zorgt er wel voor dat de band klein is.
Voor mij is dit perfect, maar misschien bij iemand met wat flinkere polsen zou dit misschien niet ideaal zijn.
Haha, gelukkig stoort dit me helemaal niet
Ik zag jouw pitch black Munro ook al voorbij komen, vooral het stukje dat hij serieuzer en minder speels overkomt als op de promo ben ik het echt mee eens.
Hij is gaaf hè.
En de foto’s heb er nog niet zoveel gemaakt, dus ben nog aan het oefenen. Maar zeker bedankt voor het compliment!
Ik vind de band ook fijn, en indrukwekkend licht en beweeglijk, maar:
De schaar vd sluiting en het deel van de sluiting met de drukknop erin voelen soms een klein beetje scherp tegen de huid. Niks waar ik niet aan kan wennen trouwens, maar toch.
Zeker, zo gaaf dat ik nu al overweeg om op zoek te gaan naar een exemplaar in de kleur highland amber
Gefeliciteerd met deze toffe aanwinst
Gefeliciteerd. Tof horloge met een goede maat en een frisse wijzerplaat.
Gefeliciteerd met dit leuke en speelse horloge!
Wow, gefeliciteerd! Ik kende deze nog niet, maar wat een beauty! Erg cool. Geniet ervan!
Het zou onderdeel moeten zijn van een bovenzijde van de bergkammen Munros (bergen) die samenkomen.
Haha, dat is ook waar ik aan twijfelde,
Maar zoals je in je eerdere bericht al vermeld had. Als je alles bij elkaar optelt, is het voor mij te prijzig om twee dezelfde horloges te hebben.
Dan breid ik liever mijn nog kleine collectie uit met iets anders.
Onwijs leuk deze. Gefeliciteerd!