Het is zover! Na lang wachten en eindeloos scrollen door recensies, heb ik eindelijk de nieuwe aanwinst voor mijn collectie binnen: de Clemence Munro Ridgeline! En ja, ik ben er helemaal weg van.
Unboxing-moment
Het moment dat ik de doos opende, voelde als kerst in november. Een nette verpakking met daarin de Ridgeline – simpel, strak en oh zo stijlvol.
37,5 mm puur genot om de pols. De wijzerplaat is minimalistisch maar met genoeg detail om het interessant te houden, maar zonder complicaties. Het automatische uurwerk tikt tevreden weg en ik moet zeggen: ik kan mijn ogen er niet vanaf houden!
Waarom deze keuze?
Het idee van een horloge dat een eerbetoon is aan de Schotse hooglanden en dat het tegelijkertijd een bekroonde field watch is, sprak me direct aan. Ondanks dat ik niet zoveel met Schotland zelf heb, was het eigenlijk gewoon liefde op het eerste gezicht! Perfect voor elke gelegenheid, van casual tot chic.
Ziet er goed uit!! De kleuren komen op echte foto’s beter uit dan op de marketingplaatjes. Dank daarvoor.
Vind het wel geinig dat ze de kleuren niet hebben uitgelijnd op de 2 en 8, maar dat het er net naast zit. Voor een ‘autist’ als ik is dat even schakelen maar dit is denk ik ook wel mooier.
mooi horloge,
ik neem aan dat de kleuren het eerbetoon van de schotse hooglanden zijn?
maar waarom die verschillende maten van kleuren? heeft dat een betekenis?
toch wel een prachtig exemplaar los van het eerbetoon.
draag hem met plezier
Gefeliciteerd.
Prachtig mooi in balans.
Goeie brush en de bracelet past er mooi bij.
Ik volg dit merk met interesse en had 'm gezien. Leuk dat hij nu ‘live’ (te zien) is.
Geniet ervan.