Nieuwe aanwinst: CvdK Ariadne

Gisteren heb ik mijn nieuwe aanwinst ontvangen, zoals aangegeven was ik op zoek naar een klassieke dresswatch en toen deze werd aangeboden met watchwinder van vd klaauw en een extra band kon ik me niet bedwingen (slechte kwaliteit foto’s):

Ik ben er heel erg blij mee, geweldig om de dag en maand in het nederlands te hebben, en de prachtige opgelegde cijfers en het oude logo maken het voor mij af. Nu nog kijken of ik de maanstand goed ingesteld krijg :slight_smile:

3 likes

Aaaargh…, was het maar vast kerst of Sinterklaas :frowning:

:} gefeliciteerd !!

proficiat!

Mooi horloge. Veel plezier!

Geniet ervan!

En leuk met de Nederlandstalige datumweergave. Ik ben alleen nooit fan geweest van die kippenkluif in het oude logo.

wat een geweldig mooi uurwerk!
veel plezier ermee!!

Mooi horloge. Geniet ervan!

Maar, om nu een chrono met maanaanduiding en kalader een ‘klassieke dresswatch’ te noemen gaat mij te ver.

1 like

Daar heb je helemaal gelijk in, laat ik het dan houden op een meer klassieke vergeleken met mijn andere horloges :slight_smile:

stitch Schreef:

Geniet ervan!

En leuk met de Nederlandstalige datumweergave. Ik
ben alleen nooit fan geweest van die kippenkluif
in het oude logo.

Ik houd wel van kipkluifjes :+

Grappig naar dit horloge heb ik ook geïnformeerd maar vrouw lief was het er niet mee eens hahahaha :slight_smile:

Ik had trouwens een bod gedaan zonder watchwinder, zag ik het nut niet zo van in, wel een prachtig horloge, de ene keer denk ik nee nee toch niet en dan denk ik weer ja ze zijn top! Haat liefde met de Ariadne :slight_smile:

Gefeliciteerd, een aanwinst in de categorie wow!

prachtig mooie klok!!!

Proficiat met je CvdK aanwinst. (tu)

Congratzzz!

Heel mooi!

Wat een geweldig horloge, ben er zelf ook al enige tijd naar op zoek.
Veel plezier ermee!~

Hendrik

Heerlijk mooi horloge (tu)
Staat ook hoog in mijn wishlist…, ben er al een paar keer voor wezen kijken , en passen uiteraard maar het is nog steeds niet zover gekomen… Helaas…

Veel plezier ermee !!
Top :~

Pieter.

De ariadne van marktplaats met de watchwinder voor 3 horloges. Ik had nog geinformeerd naar de watchwinder, een mooie oude originele vd klaauw. Goed om te zien dat hij in handen is gekomen van een liefhebber. veel plezier ermee!

Heel mooie klok, Fdh!

Sowieso fan van het merk…

Heel veel plezier ermee!!

Proficiat met deze chique en boeiende verschijning!(tu)

Geniet ervan!

Groeten.

Noel.

heel mooi. voor mij net een maatje te klein en budget te groot. veel draagplezier, top aanwinst.