Nieuwe aanwinst: CWC W10

Een tijdje geleden plaatste ik hier een WTB-advertentie voor een CWC G10 of W10. Ik wilde graag zo’n issued horloge vanwege de geschiedenis, de cleane look en het mooi draagbare formaat. Vrij snel reageerde forumlid BATMAN dat er een mooie W10 op het Duitse forum stond. Ik had nooit eerder over de grens gekocht, maar het was inderdaad een fraaie! Toen ik me wilde aanmelden, kreeg ik helaas de melding dat ze ‘genugend mitglieder’ hadden. BATMAN is wel lid en hij vond het geen probleem om contact te zoeken met de verkoper. Diezelfde dag heb ik de koop gesloten en vandaag, nog geen week later, heb ik hem om de pols. Kijk, dat vind ik nou echt leuk aan dit forum. En het horloge is helemaal zoals ik gehoopt had!

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/6801293953/

http://www.flickr.com/photos/64726013@N04/6801294409/

Prachtige aanwinst! Zo zie ik ze graag… :slight_smile:

gr. Glenn

Top (tu)

Zowel de klok als de wijzer waarop je elkaar middels de forums kunt helpen :slight_smile:

:~

Staat prachtig aan je pols !

Toen ik dergelijke CWC zag voorbijkomen, zag ik er de ingetogen schoonheid nooit van in.

Nu kan ik mij meer en meer vinden in het model en stijl. Meer zelfs, ik zie mij in de toekomst ook nog zo’n CWC kopen :slight_smile:

Heel vet, nette staat ook (tu)

Gefeliciteerd, mooie aanwinst!!!

Vet, ik heb spijt van de verkoop van de mijne.

En nu nog op zoek naar de grijze authentieke nato :wink:

Gr. Roel

Krabong Schreef:

Vet, ik heb spijt van de verkoop van de mijne.

En nu nog op zoek naar de grijze authentieke nato
:wink:

Gr. Roel

Silvermans, heat welded en met chromen hang en sluitwerk (tu)

Mooi horloge en mooie staat.
Veel draagplezier.

Dank voor alle leuke reacties! Wat die nato betreft: die komt inderdaad nog wel. Laat me eerst even rustig wennen aan een horlogeband die rammelt bij het lopen… :wink:

Dát ziet er goed uit! Hmmmmm! :~
Kun je trouwens al aangeven hoe nauwkeurig hij loopt?

Paul G. Schreef:

Dát ziet er goed uit! Hmmmmm! :~
Kun je trouwens al aangeven hoe nauwkeurig hij
loopt?

Dank! Ik durf het niet helemaal zeker te zeggen, maar hij loop iets te langzaam. Ergens rond de 5 seconden per dag.

Wederom een leuke aanwinst!

mooi hoor! Gefeliciteerd.
Ik ben nog steeds erg blij met mijn Hamilton uitvoering: