Nieuwe aanwinst: Damasko DA36

Afgelopen weekend heb ik mijn nieuwe aanwinst in ontvangst mogen nemen van een gewaardeerd forumlid, de Damasko DA36. Volgens mij is dit horloge al bij een aantal forumleden in bezit geweest. Ik heb echter het vermoeden dat hij mij voorlopig niet gaat verlaten :stuck_out_tongue:

Even een snelle foto van zaterdag:

Als ik vanavond thuis kom ligt als het goed is een mooie nieuwe zwart lederen horlogeband in de brievenbus, de Bantoon Terra. Zodra deze erop zit zal ik wat foto’s maken. Ben in ieder geval erg blij met de Damasko en denk dat deze band hem nog mooier maakt.

Foto van het www:

Prachtig die damaskos. Heb ze nog niet irl kunnen bewonderen maar de uitstraling spreekt me zeker aan. De gekleurde secondewijzer is ook top (tu).

Zo’n bantoon terra heb ik ook in het bruin. Draagt prettig. Forse band die em denk ik goed zal staan. Bij mij lieten de laagjes aan de zijkanten na verloop van tijd wel los.

Veel plezier van deze Damasko!

gr, HJR

Mooie Damasko! En ik denk dat de leren band een stuk beter zal staan dan de nato :wink:

En ineens heb je een topklok van Damasko om je pols! Van harte! :~

Ik was nooit zo’n liefhebber van Damasko. Maar als ik dit zie word ik dat wel :slight_smile:

Hé, is dat de DA36/850? Nice!

Een klassieker in wording! Veel draagplezier.

Sjiek!(tu)

Dat klopt louis en volgens mij nog net zo mooi als op de dag dat jij hem aanschafte!

Hamari Schreef:

Dat klopt louis en volgens mij nog net zo mooi als
op de dag dat jij hem aanschafte!

Leuk detail, nummer 850 was toen ook de nieuwprijs in euro’s…:smiley:

Lederen band lag gisteren inderdaad in de brievenbus. Erg mooi en dik vooral. Moet er wel aan wennen. Ik vind hem in ieder geval erg mooi staan.

Proficiat!

Cool! (Heb um zelf ook :wink: ) Goede band ook.

Ja die band is echt super mooi alleen is hij me toch echt iets te lomp en dan vooral de gesp. Heb zojuist maar meteen een zwarte Hirsch Liberty besteld. Deze hebt ik al eerder gehad en beviel me toen ook al. Kan daar waarschijnlijk ook de Damasko gesp aan hangen. De Bantoon Terra zal snel op het verkoopgedeelte verschijnen.

Dan is die prijs wel snel fors omhoog gegaan. €850,- is overigens geen geld voor dit horloge.

Hamari Schreef:

Dan is die prijs wel snel fors omhoog gegaan.
€850,- is overigens geen geld voor dit horloge.

Tja, ook bij Damasko moet de schoorsteen roken…

Hamari Schreef:

Ja die band is echt super mooi alleen is hij me
toch echt iets te lomp en dan vooral de gesp. Heb
zojuist maar meteen een zwarte Hirsch Liberty
besteld. Deze hebt ik al eerder gehad en beviel me
toen ook al. Kan daar waarschijnlijk ook de
Damasko gesp aan hangen. De Bantoon Terra zal snel
op het verkoopgedeelte verschijnen.

Crown&Buckle Phalanx staat er top op…

Dit is echt het bewijs van less is more. Zo een eenvoudig ogend horloge en toch zeer mooi. Heb ook gehoord dat ze zeer hoge kwaliteitseisen nastreven.
Gefeliciteerd