Nieuwe aanwinst ...... de grote baas is binnen :)

Een oranje monster stond al weer een tijdje op de verlanglijst (waarom heb ik die zwarte dan ook weg gedaan :S ), maar steeds meer raakte ik onder de indruk van zijn “Big Boss”, het kinetische monster, mede omdat ik nog geen kinetic duiker had, en ook de positie van de kroon sprak mij wel aan.

En gisteren kwam dan eindelijk de postbode :smiley:

14mm dik, één brok staal ::o

46mm doorsnede zonder kronen

En ook de zaklamp-functie is dik in orde :smiley:

Altijd lastig, zo’n pols-schot :smiley:

Ik zal binnekort eens wat foto’s met zijn onderdanen maken :smiley:

Ruud

Mooi hoor Ruud. Ook hoe de lunette in de kast ligt. Het is een mooi geheel. Heeft die tweede kroon nog een spannende functie? Wat ik er zo aan afzie kunnen alle functies met 1 kroon orden bediend…

Gerwin

Door op de pusher bij de 9 te drukken geeft de secondewijzer de gangreserve aan.

Ruud

Dat is grappig. Ik zie alleen geen schaalverdeling mbt de gangreserve. Die staat in het bijgeleverde boekje? Of kijk ik er over heen? Hoe langer ik naar het horloge kijk, hoe mooier ik hem vind.

Gerwin

staat idd in het boekje, je drukt op de knop als de secondewijzer op de 12 staat, loopt de secondewijzer naar 5, dan betekent dat 1 tot 7 dagen reserve, staat ie op 10 dan is het tussen een week en een maand, op 20 betekent ongeveer een maand, en op 30 is 4 tot 6 maanden.

Ruud

Bedankt.

Gerwin

zeker een vet horloge!

Wat gaaf zeg met die gangreserveaanduiding! Veel plezier ermee Ruud!

Stalen band is meer mijn ding:

Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe zo’n Watchadoo band erop staat, heb je dat al geprobeerd?

Ruud

Ik denk dat de afstand tot de kast een te grote kier oplevert.

Ik fröbel van het weekend wel een foto in elkaar met mijn witte Big Boss, die is met rubber en dat verwisseld gemakkelijker dan de stalen band. Véél gemakkelijker.

Flinke duiker, Ruud.

Dit is een van de weinig seiko duikers die ook in Nederland leverbaar zijn.

Veel plezier met deze grote jongen (tu)

gefeliciteerd,veel plezier!

Vindt het oranje erg gaaf,was zelf ook aan het twijfelen bij mijn Monster.

groeten Tim.

gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst. Het wordt tijd dat ik me ook maar eens ga verdiepen in de aanschaf van een Monster, heel fraai.

groet Arno.

leuke aanwinst , (tu) veel plezier ermee …

Ruud, met stalen band is ie echt super…::o

wat een joekel voor mij iets te groot.