Liefhebbers.
Ik was al een tijdje op zoek naar een duikhorloge met duikcomputer. Omdat voor mij een gewone duikcomputer misschien 1 x per jaar gebruikt gaat worden en daarna in de kast verdwijnt ging mij voorkeur uit naar een horloge. Eerst had ik een een eco-drive versie op het oog maar toen kwam de citizen jp1010-01e op het verkoopdeel. Na een snelle mailwisseling die op een gegeven moment meer op een chatsessie ging lijken;) kon ik tot een, in mijn ogen, goede deal komen met forumlid Marco-T.
Er zit een logfunctie voor 4 duiken op en dat is voor mij als beginner voldoende. Daarnaast vind ik het gewoon een mooie klok. Hier een foto van Marco waarop de originele verpakking te zien is, tevens even een snel wristshot, mijn camera beschikt niet over een macrofunctie dus foto is niet zo scherp, en ja, ik weet het, hij is wat groot voor mijn pols, maar goed daar zit ik niet zo mee en over een wedsuit maakt het helemaal niet meer uit. Zo nu nog een vakantie naar Bonaire boeken om hem te testen:D Nogmaals bedankt Marco.(tu)

Hele aparte en bijzondere geometrie.
Het blijven interessante klokken die duikers.
Veel duikplezier gewenst!
'T was inderdaad net een chatsessie :)-D
Staat je goed, heel veel plezier ermee (tu)
Erg speciale duiker - verpakking is ook bijzonder, zo te zien !
Enne … van Marco-T = een zeer gewaardeerd/gerespecteerd/doodeerlijk forumlid ! (tu)
Persoonlijk vind ik het fijn van zulke bekende forumleden te kopen of aan te verkopen.