Nieuwe aanwinst: De revolutionaire Sistem51 ;-)

Afgelopen woensdagochtend zag ik op Schiphol van afstand de Swatch shop. Het was echter vroeg, en we moesten naar de gate. Toen wist ik dat ik op onze bestemming, Tenerife maar op zoek moest naar een Sistem51. Vanmorgen naar 't shopping centre van Del Duque gegaan en daar vond ik een leuk winkeltje.

De techniek sprak me direct aan, een quartz Swatch zal ik niet snel kopen. Ik hou vol verwachting de ontwikkelingen bij Swatch in de gaten, want een Sistem51 Scuba lijkt me ook erg leuk.

Leuk horloge! Leuk shopping centre trouwens en toch wat minder weer op Tenerife vandaag.
Geniet van je horloge en je vakantie!

Klopt inderdaad van het weer, daarom waren we ook maar gaan shoppen. Het regende vanmorgen zo hard, dat de locale bevolking het noodweer filmde… Inmiddels is 't droog en lig ik alweer aan het zwembad.

Cool ding.

Dubbel genieten daar, met zo’n leuke S51 (tu)

Gisterenavond de hele avond om gehad. Als je de siliconen band iets losser draagt, vergeet je soms dat je een horloge om hebt. Het is samen met mijn SKX’en het grootste horloge in de collectie, de lug/lug afstand is zelfs groter, eigenlijk is het een behoorlijke klatser. Ik zal de afwijking eens gaan bijhouden.

Volgens mij max 5 sec per dag, maar zal er ruim binnen liggen.
Met een gangreserve van maar liefst 90 uur(!) kun je hem ook rustig even laten liggen :wink:

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Welk interview als ik vragen mag?

Jaap, je kunt deze beter lezen:

Deze auteur staat een stuk relaxter in het leven.

Dank je. Ik had zelf ook wel interesse in dit goedkope maar leuke klokje. Zou ze ook het voordeel van de twijfel hebben gegeven, maar na deze review bedank ik !

Nice, gefeliciteerd.

Proficiat! Lijkt me n lekkker vakantie horloge.

Nou Jaap, je hebt wel gelijk, zo’n Sistem51 is wel een kabaalbak. Ik hebben Russen die minder luidruchtig zijn ;). Verder loopt mijn exemplaar keurig op tijd, wel ondervind ik wat speling op 't raderwerk. Als ik de tijd instel, moet ik de minuutwijzer op een minuut eerder instellen, een tijdje later loopt 'ie dan mooi op tijd. Hebben jullie hier ook last van? En moet ik 'm nu aan baksteen gespen, en 'm bij een Swatch winkel naar binnen smijten?

ticothijs82 Schreef:
--------------------------------------------------- wel ondervind ik wat speling op 't

raderwerk. Als ik de tijd instel, moet ik de
minuutwijzer op een minuut eerder instellen, een
tijdje later loopt 'ie dan mooi op tijd. Hebben
jullie hier ook last van?

Heeft de mijne helaas ook last v. Ik heb m echter meer voor de verzameling erbij. Als daily wear zou ik zo iets beetje n afknapper vinden.

ticothijs82 Schreef:

Nou Jaap, je hebt wel gelijk, zo’n Sistem51 is wel
een kabaalbak. Ik hebben Russen die minder
luidruchtig zijn ;). Verder loopt mijn exemplaar
keurig op tijd, wel ondervind ik wat speling op 't
jullie hier ook last van? En moet ik 'm nu aan
baksteen gespen, en 'm bij een Swatch winkel naar
binnen smijten?

een klittenbandje lijkt me uitermate geschikt om je 51 aan die baksteen te binden
( dat scheelt je weer een gesp ook )

Ja klopt Gerard, daar zat ik ook al aan te denken. Alleen zijn de bandaanzetten van Swatch niet geschikt voor dergelijke banden.

ticothijs82 Schreef:

Nou Jaap, je hebt wel gelijk, zo’n Sistem51 is wel
een kabaalbak. Ik hebben Russen die minder
luidruchtig zijn ;). Verder loopt mijn exemplaar
keurig op tijd, wel ondervind ik wat speling op 't
jullie hier ook last van? En moet ik 'm nu aan
baksteen gespen, en 'm bij een Swatch winkel naar
binnen smijten?

Heeft die van mij ook last van ( de rode swatch) …eerste minuut gebeurt er niets, maar daarna
loopt hij prima op tijd…wel vreemd.

gr, Marcel