Nieuwe aanwinst, de Samurai in SS

Hij lag al een weekje op me te wachten, maar sinds dinsdag heb ik hem dan.

De Samurai. Hij overtreft echt al mijn verwachting, en het is gewoon een stoere klok.

Hier de fotos dan.





En een wristshotje. Hij had niet veel groter moeten zijn.

En van de band

Gefeliciteerd Tom, dat is een hele mooie duiker, met een hele fraaie band ook. Geniet ervan en draag hem in goede gezondheid.

Ruud

Jouw fotos hebben me onder andere over de streep getrokken.
Het is dat ze er miljoenen van hebben gemaakt, maar ik kan me voor 130 exc. verzend geen beter horloge wensen.

Damn, da’s weinig geld voor een echt stoer horloge! Gefeliciteerd!!!

De kwaliteit straalt er vanaf Tom,

Veel plezier ermee.

Gefeliciteerd Tom!

Das een hele mooie prijs inclusief die stalen band, en zoals bij de meeste Seiko duikers veel waar voor het geld.

Ruud

Van harte en een erg leuke aanwinst een keer wat anders dan een seiko monster.

Mvg Dennis.

MOOI Tom!!!

Niels

Afmeting van het glas is 33mm. Totale is 42mm excl kroon

Leuke klok, Tom.
Ik heb hem nog nooit in het echt gezien. Maar met een Seiko zit dat altijd wel goed :D:D

Zo te zien een flinke jongen en dat word nog eens versterkt door de hoekige vorm.

De kast is trouwens dezelfde als van de Chronograaf versie, alleen zijn bij de chrono die gaatjes voor de pushers doorgeboord. Kost 45 USD meer.

Heb er nu een leren band om, en dat vind ik toch wat mooier dan de stalen.
Is er ook een chrono versie van???

Wel een quartz of niet?

Mooi hoor, ben erg benieuwd hoe die er uit ziet met leren band. Heb je er een foto van?

Haha, toevallig wilde net de fotos posten

hier nog een lumeshot

Erg mooi, een stuk mooier als de stalen band die er bij zit.

ik vind hem ook wel aardig,maar ik snap je vergelijking niet,smaken verschillen dus eigenlijk is je reactie onnodig.

Ik denk dat Hein probeert te zeggen dat er meer is bij Seiko dan alleen de Monster. :slight_smile:

ja maar dat weten we wel,ik snap alleen niet waarom mensen altijd moeten vergelijken,ik val ook niemand aan hoor,maar gebeurt altijd bv ik koop een nieuwe auto,dan laat je hem aan iemand zien en die zegt danja die is mooi maar die van mijn buurman is ook mooi,ja hallo wat doet dat er nou weer toe maar goed word weer een super lang verhaal !!

Ach joh, uiteindelijk gaat het erom (bij horloge’s, auto’s of vrouwen) dat je het zélf maar mooi vind. :smiley: