Nieuwe aanwinst; deel 2

Jaja, hier alvast een andere aanwinst welke ik gister bezorgd kreeg. :slight_smile:

Ik ben heel erg onder de indruk van het merk Tissot en dan met name de vintage modellen. Heb er al eens eerder eentje gehad, maar helaas verkocht. Tot ik van de week een mooie vintage Tissot zag, zwarte wijzerplaat, goud opgelegde cijfertjes en kleine seconde. :smiley:

Heel mooi, zal ook wel wat kosten dacht ik, dus ik kijk naar de prijs; hé, dat valt nog reuze mee! Meteen contact opgenomen met de verkoper en de zaken afgehandeld. :smiley: (gekocht bij SomeTimeAgo.com)

Dinsdag betaald, Woensdag al in huis, top service. :smiley:

Meteen een ander bandje erom gegooit en klaar om te dragen. Ik ben er heel erg blij mee en zla deze nog vaak dragen.

Hier de foto’s:





Bedankt voor het kijken. :slight_smile:

Mooie aankoop ,
Heb ook zaken met Kevin gedaan heb het horloge bij hem thuis afgehaald.
Wacht nog op een berichtje van hem wanneer ik mijn andere horloges kan afhalen.
Zodra ik hem heb zal ik een paar foto`s plaatsen.

idd mooie klok, dat bandje kennen we ergens van ,of heb je de hele struisvogel gestript :smiley:

Groetjes van zn broertje.

Hoe krijg je die foto zo scherp…klasse

Kwestie van goed daglicht en een goede camera.
Is geschoten met een Canon G3. ondanks zn leeftijd toch nog echt een supercamera

ook een Tissot Camping ?? geschoten s-avonds, met een halogeen lampje erboven :slight_smile:

Wow Andre !

Nasa heeft jou toch niet toevallig gevraagd om wat Maanfoto` s te maken ,…toch…( in een studio of zo met met van die mannen met Maanpakken :).)

Gefeliciteerd. Nooit geweten dat er horloges waren die camping-waterproof waren, dacht altijd dat ze daar ook gewoon water hadden :smiley:

Ruud

2* Gefeliciteerd!!!

bram

DB, Het is waarschijnlijk de Tissot Moonwatch ,en toch geen Camping watch :slight_smile:

Bedankt allemaal. Mooie horloge’s ok Tom en Andre. Tissot de nieuwe trend voor de herfsft? :smiley:

En Seamaster, dit bandje komt niet van de JLC maar van de Omega. :wink:

2006 Schreef:

Heb ook zaken met Kevin gedaan
Zodra ik hem heb zal ik een paar foto`s plaatsen.

Plaats anders je ervaringen in het Erveringen gedeelte van dit forum, heb zojuist een STA topic geopend. :slight_smile:

En ben benieuwd naar je nieuwe aanwinst. Jij bent ook redelijk op de vintage tour of zie ik dat verkeerd? :smiley:

JW, veel plezier met je tissot ! ben je je collectie weer aan het uitbreiden ? moet de jlc nog wijken, of houd je die erbij ?

Ik zit nog steeds met verbazing te kijken naar je Tissot. Ik ben niet zo weg van de T wijzerplaat ( design matig gezien ) puur vanwege de letters Tissot. Ik vind het te grof in het algemeen. Maar jouw horloge laat zien dat zelfs dat relatief is ,…hij ziet er inderdaad uit als niet van deze wereld :slight_smile:

Hi DB,

Komt door zowel de aparte belichting met halogeen spot , in combinatie met de hoogglans zwarte wijzerplaat
hierbij een foto bij daglicht, trouwens lastig om er een behoorlijke foto van te maken,
wijzerplaat reflecteerd als een spiegeltje :slight_smile:

Erg mooie aanwinst, Jaap-Wim. Veel plezier ermee.

Groet, Mark

Dankjewel voor het vergelijkings materiaal Andre,…Ik moet zeggen als ik bij Tissot zou werken zou ik het wel weten wie ik PR materiaal zou laten schieten :wink:

DB, Ik probeer de laatste tijd wat meer aparte foto’s te maken van horloges :slight_smile:
ik vind deze Plasmir Milgraph "“by night”"ook wel aardig gelukt.
groet, André

idd een super foto (tu)