Nieuwe aanwinst : Deep Blue Pro Aqua

Onlangs via horlogedomein aangekocht (na inspirerende post waarin de Sundiver werd getoond).

Ondanks de 16mm dikte oogt het niet als een lompe klok. Een NH36 uurwerk met hack en wind. Plus bovengemiddelde lumen op zowel de wijzers als indices en lunette.

Of in hoge resolutie http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-FUXNRR3Z.jpg

1500 meter waterdicht, dus laat nu die zondvloed op vrijdag maar komen B)-

Ook gaaf in het zwart.
Kreeg jij de pinnen bij de schakels er makkelijk uit? Het heeft mij een krom tooltje gekost en toch een ritje naar de juwelier. Ze zaten flink vast.

Groeten van zijn blauwe broer…

Die pinnetjes ? Was ik vergeten te melden in de post.

Ik dacht ergens gelezen te hebben dat er schroefjes in zouden zitten. Dus direct na ontvangst de loep en schroevedraaiertjes er bij gepakt. Na 3 minuten prutsen (ik kreeg het schroevedraaierblad niet in het sleufje van de schroefkop) zag ik dat het pushpins waren (de pijltjes met uitdrukrichting vielen me ineens op).

Die kon ik er met mijn standaard tooltje (zo’n plastic ding met pindrukker op schroefdraad) zo uit krijgen.

De laatste keer dat ik bij de juwelier ben geweest om een bandje te laten inkorten was voor mijn Sub hommage Orologi, die schroefjes waren te klein voor mijn kleinste schroevedraaiertje…

Stoere klok. Ik vind em helemaal in orde.(tu)

Mooie klok, veel plezier metje aanwinst (tu).

Mvrgr, Andre

Toppie(tu). Mooie duikert. Geniet ervan.

Gr Wouter

Mooi hoor (tu), veel plezier toegewenst met deze mooie duiker!

Mooie klok !

veel plezier er van!

Stoere klok! Veel draagplezier.

Ziet er goed uit,gefeliciteerd met deze klatser

zoiets kan 't mij ook wel doen ja

teerd met de aanschaf!

superstoer, mooie duiker.
veel plezier er mee.

leuk merk dat Deep Blue. Gefeliciteerd.

Mooie klok, alleen lijkt de grip op de lunette wat minimaal. Wel goede prijs/kwaliteitshorloges.

Gr
Teun

Proficiat!

Mooie aanwinst, gefeliciteerd.

Gr. Will

Teunan87 Schreef:

Mooie klok, alleen lijkt de grip op de lunette wat
minimaal. Wel goede prijs/kwaliteitshorloges.

Gr
Teun

Integendeel. De bezel heeft goede grip en draait heel erg prettig. Zelfs één van de betere als je het mij vraagt.

Thehaguedragon Schreef:

Integendeel. De bezel heeft goede grip en draait
heel erg prettig. Zelfs één van de betere als je
het mij vraagt.

Ik sluit me geheel bij de mening van de Haagse Draak aan :slight_smile:

Wat ik mij afvraag ik zie foto’s van de lumen van Deep Blue en die zien er erg krachtig uit is dit in real ook zo,je zou bijna denken dat je hem als lamp zou kunnen gebruiken.