Nieuwe aanwinst: DEEP BLUE

7 likes

Mooi ding hoor, hoe is de lume?

Niet echt fel maar ook niet overheersend. Had wat feller van mij gemogen, maar een geweldig horloge.

Ziet er goed uit :thumbsup:

H3 Tritium kan helaas niet fel branden, het grote voordeel ten opzichte van “normale” lume (C1, C2, Superluminova etc.) is dat het niet opgeladen dient te worden maar het gedurende 15-20 jaar altijd doet zelfs al leg je hem een paar dagen in een la.

Al leg je em n paar jaar in de la. Alleen neemt de felheid waarmee het gloeit/de zichtbaarheid wel steeds meer af in de loop der jaren.

Mijn beste,

Proficiat met deze robuuste aanwinst!!

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

Stoer ding!

mooi ding, proficiat !
en die lume / H3 is gewoon voldoende tenzij het schemert
( het merk Lumi-time gebruikt volgens mij als enige een combinatie van luminova en H3 ,
dat zouden meer merken eens moeten overwegen )

Luminox?

Lumi time / Greiner

dit model met luminova cijfers en H3 overigens waren de wijzers ooit ook een combinatie van luminova en H3 tubes , Conrad verkocht ze tot ongeveer halverwege 2015

gefelciteerd!!

Erg stoer ding man…mooi

Dank jullie wel allemaal. Ben er erg tevreden mee. Ik vind het bijzonder hoe ze zo’n goed afgewerkt kwalitatief horloge voor dat geld kunnen aanbieden. De afwerking is geweldig en beter dan veel duurdere horloges, en zit geweldig om de pols. De lume kon ik gisteren in het donker voor het eerst goed zien, toch mooier dan ik in eerste instantie dacht. Ja, ik ben een zeer tevreden mens.

1 like

Kwam die blauwe tag als draag advies bij het horloge?