Nieuwe Aanwinst die meteen mag opsodemieteren? Tevise TA blablabla

Ach, jullie kennen het misschien ook wel, je volgt op YouTube hier en daar een “watch reviewer” en voor je het weet heb je jezelf een Rolex Submariner “hommage” besteld, omdat je nieuwsgierig bent naar de kwaliteit van een Chinees horloge van 24 Euro met automatisch kaliber.
Zo overkwam dit mij ,na het aanschouwen van de review van de zeer sympathieke Jody van JustOneMoreWatch. Jody doet dat goed, doet alsof hij weet waarover hij praat en met zijn sappige Schotse tongval weet hij je toch tien volle minuten te boeien.
Dus na wat gesurf, met de bedoeling de allergoedkoopste Tevise te vinden, via de baai een heuse automaat besteld voor €16 inclusief verzendkosten, vanuit China!
Te gek toch? Eigenlijk meteen 2 besteld: 1tje voor mijn zoon en 1tje voor mezelf.
En omdat ik vind dat als je dan toch een Rolex “hommage” voor 16 Euro wil kopen, je beter meteen goed fout koopt, dus maar meteen voor de gouden versie gegaan.

En hij werkt dus nog echt ook. Maar is het mijn ding? Haha, absoluut niet.
ik ben dus nu aan het twijfelen, maak ik de band op maat en neem ik hem als enig horloge mee naar het mooie Mallorca, of schenk ik hem maar beter weg …deze blingbling Faker?

9 likes

Nee, dit herken ik niet

46 likes

Fixed that for you

12 likes

Ik ook niet, oh en waarde @Otter… wil je een sloophamer lenen?

3 likes

Sloophamer?
Als ik er 2 keer met mijn duim op duw, crasht ie wel vanzelf

3 likes

Het gekke is dat ik al meteen een bod heb gekregen van een onwetende collega, die er vlot 25 Euro voor wil neertellen…

5 likes

Woppah, en weer kwijt. Maar ik zou wel gewoon maar 16 euro vragen. :slight_smile:

2 likes

Je hebt mooie vintage horloges en een super coole blauwe Tag Heuer Aqua racert en dan koop je dit mormel? :smiley:

Doe ff normaal en verkoop dat ding voor €25!
(Of draag em als beater tijdens het hout hakken en klussen of iets dergelijks :grimacing:)

P.s. kijk óók graag naar Jody maar koop die rommel niét! :cowboy_hat_face:

2 likes

Geweldige aanwinst :grinning::grinning:

1 like

Prachtige Steinhart hommage :heart_eyes:
Heel veel draagplezier. Nooit meer wegdoen!

Met een beetje geluk wordt ie ooit het dubbele waard.

10 likes

Hasta tevise ta, baby :sunglasses:

8 likes

Sorry, ik hoef dit allemaal niet te weten.

3 likes

Dat heb jij goed verwoord.

Het is ook echt een mormel. En ik zou hem nog eerder weggeven dan verkopen.

1 like

Prima horloge om op een druilerige zondag eens uit elkaar te schroeven om te begrijpen hoe een automaat nu echt werkt.

4 likes

Je hoeft het ook niet te lezen of te volgen, als je niet wil :wink:

3 likes

Misschien wil @HanDavinci het horloge wel overnemen!

Oh, wat heb ik nou gezegd…

Haal dat ‘misschien’ maar weg Guus

Deze zal prachtig staan op zijn insta

1 like

Nee die wil rose golden, toch?

1 like

Met roze plaat, pardon “saumon”

1 like

Manman, dat je die meuk koopt!